Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Verdwenen goederen, wel betaald
Beste Op 25 augustus betaalde ik de som van €90,34 voor de aankoop van twee kleedjes. Mijn bestelling werd dus geplaatst en betaald en nu opeens weet jullie bedrijf van niets meer?? Waar is mijn geld naartoe? Graag kreeg ik mijn volledig bedrag ogenblikkelijk terug! U kan mijn contacteren op lily.may.parker@live.be
Probleem=formulier voor retour
Beste, online besteld. Emails gestuurd om retour formulier te bezorgen, geen enkele reactie!
Poblemen met terugbetaling
Ik bestelde een armatuur voor badkamer. Eerste probleem: dit bleek import te zijn (had dit niet door op de geheel nederlandstalige website) en douane rekende tax hierop, wist ik niet bij aankoop. In eerste instantie reageerde het bedrijf snel en correct met de melding dat ze dit zouden compenseren. Bij de levering bleek ook dat er een component mankeerde en het onbruikbaar was Ik kreeg de keuze tussen retoursturen, vervangen of een deel compenseren Gezien de reeds gemaakte kosten koos ik voor compenseren Toen bleek dat het bedrijf, waar ik via mastercard kon betalen, enkel via paypal account terugbetaalt.De andere optie was om de som opnieuw bij hen te besteden. Dit weigerde ik, ik heb geen goede ervaring met paypal en ik had niet op die manier betaald. Ik vind ook dat elk bedrijf dat betalingen toelaat op een manier, ook op diezelfde manier moet crediteren. Dit gaat niet over een groot bedrag, maar ik vind het hele gedrag van dit bedrijf misleidend en dubieus.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten