Terug

Poblemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Light in the box

23/02/2021

Ik bestelde een armatuur voor badkamer. Eerste probleem: dit bleek import te zijn (had dit niet door op de geheel nederlandstalige website) en douane rekende tax hierop, wist ik niet bij aankoop. In eerste instantie reageerde het bedrijf snel en correct met de melding dat ze dit zouden compenseren. Bij de levering bleek ook dat er een component mankeerde en het onbruikbaar was Ik kreeg de keuze tussen retoursturen, vervangen of een deel compenseren Gezien de reeds gemaakte kosten koos ik voor compenseren Toen bleek dat het bedrijf, waar ik via mastercard kon betalen, enkel via paypal account terugbetaalt.De andere optie was om de som opnieuw bij hen te besteden. Dit weigerde ik, ik heb geen goede ervaring met paypal en ik had niet op die manier betaald. Ik vind ook dat elk bedrijf dat betalingen toelaat op een manier, ook op diezelfde manier moet crediteren. Dit gaat niet over een groot bedrag, maar ik vind het hele gedrag van dit bedrijf misleidend en dubieus.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform