Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Les P'tities Fees Blueues
Beste, Betreffende uw schrijven omtrent zogezegde onbetaalde facturen van LES P'TITES FEES BLEUES NV. Ik heb u reeds op 07/05/2025 een AANGETEKEND schrijven verstuurd met de melding dat ik GEEN abonnement heb afgesloten met LES P'TITES FEES BLEUES. Ik heb u ook gevraagd om een ondertekende copie van dit contract / abonnement. U heeft mij dat nooit bezorgd. Ook heb ik u reeds in deze AANGETEKENDE brief uitgelegd dat ik reeds op 30/01/2024 de eerste factuur van dit onbestaande abonnenement rechtstreeks bij LES P'TITES FEES BLEUES heb gecontesteerd. Op 06/02/2024 heb ik LES P'TITES FEES BLEUES nogmaals per mail gecontacteerd met de vraag om meer info over deze kost die mij wordt aangerekend als 'abonnement bijkomende diensten'. Men heeft mij nooit meer geantwoord. Dit is pure oplichterij. Stop aub met mij lastig te vallen. Ik heb geen enkel contract ondertekend en ben op geen enkel moment ooit met een abonnementskost voor wat dan ook akkoord gegaan en ik ben er zelfs nooit over geïnformeerd. Indien u mij binnen de 15 dagen geen door mij ondertekend contract bezorgt betreffende dit zogezegde maandelijks abonnement van LES P'TITES FEES BLEUES, beschouw ik deze zaak als afgehandeld.
Schulden
Beste, ik had een melding bij de nbb door Leroy en partners omwille van Unigro. Deze klopte en was terecht. Nu heb ik deze schuld volledig afbetaald op 17/6/2024 en zou deze binnen de 8 dagen geregulariseerd moeten zijn. Dit is nog steeds het geval niet wat hypotheek in de toekomst moeilijk maakt. Bellen of mailen haalt niets uit daar ze niet bereikbaar zijn. Hun website werkt ook niet meer. Hier moet echt een oplossing voor komen.
brief ontvangen ,geen contact mogelijk met bedrijf
beste, reeds 2 schrijven ontvangen met 2 verschillende betalingen ,maar zonder factuur.heb reeds 2 mails gestuurd en nooit een antwoord .zij vragen om een dossiernummer in te vullen, nergens een dossier nummer te vinden.lijkt mij dubieus
Niet-terugbetaling van foutief aangemaand bedrag
Beste,Op 17/4 stuurde ik u voor de tweede maal bewijs dat de factuur waarvoor u aanmaande reeds op 15/11/2022 betaald werd door mijn moeder via ING. Ik had enkele dagen daarvoor uw aanmaning ook betaald. Ondertussen zijn we 13/9/2023 en behalve maills dat ik u niet mocht aanmanen om sneller te reageren, geen respons op telefoons en vooral geen terugbetaling van het onterecht door u geincasseerde bedrag, mocht ik niets van u vernemen. Beneden alle peil. Dus ondertussen eis ik terugbetaling.
Nummerplaatfraude/onterechte parkeerretributie
Ik ontving een ingebrekestelling van gerechtsdeurwaarder Leroy & Partners aangaande een parkeerboete uitgeschreven door Brussels Hoofdstedelijk Parkeeragentschap NV.In de briefwisseling is melding van mijn naam en een (oude) nummerplaat 1AJA537 met vermelding van een automerk Peugeot. Datum van overtreding 16/03/2021 10u51 Vierwindenstraat. Ik heb inderdaad enkele maanden geleden een brief ontvangen met vermelding van die gegevens. Omdat de brief nogal slecht opgemaakt was zoals vertaling Frans naarNederlands, schrijffouten en precies knip en plakwerk met briefhoofding en anonieme enveloppe ging ik er van uit dat het om een phishing brief ging. Ook omdat ik nooit in Brussel geweest ben, Vierwindenstraat Molenbeek een nogal louche buurt is, en niet in het minst omdat ik die bewuste nummerplaat al in 2014 bij DIV heb uitgeschreven. Ik heb ook nooit met een Peugeot gereden. Ik klasseerde de brief zonder gevolg..Nu komt de ingebrekestelling van de deurwaarder. Ik probeerde via telefoon een medewerker te spreken maar er is enkel een computergestuurde telefooncentrale. Ondertussen heb ik de website van BHPA Nv gevonden en daar lees ik dat je bij betwisting toch steeds de retributie moet betalen. Dit lijkt in mijn geval op fraude, zelfs afpersing. De gegevens van de kruispuntbank zijn volgens mij ook onterecht nagekeken. Mijn privéadres achterhalen aan de hand van nummerplaat (ook al is het een oude die al 7 jaar uitgeschreven is) genieten bescherming van privacy. Ik zou wel eens willen weten of deze organisatie daartoe bevoegd is.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
