Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Schulden
Beste, ik had een melding bij de nbb door Leroy en partners omwille van Unigro. Deze klopte en was terecht. Nu heb ik deze schuld volledig afbetaald op 17/6/2024 en zou deze binnen de 8 dagen geregulariseerd moeten zijn. Dit is nog steeds het geval niet wat hypotheek in de toekomst moeilijk maakt. Bellen of mailen haalt niets uit daar ze niet bereikbaar zijn. Hun website werkt ook niet meer. Hier moet echt een oplossing voor komen.
brief ontvangen ,geen contact mogelijk met bedrijf
beste, reeds 2 schrijven ontvangen met 2 verschillende betalingen ,maar zonder factuur.heb reeds 2 mails gestuurd en nooit een antwoord .zij vragen om een dossiernummer in te vullen, nergens een dossier nummer te vinden.lijkt mij dubieus
Niet-terugbetaling van foutief aangemaand bedrag
Beste,Op 17/4 stuurde ik u voor de tweede maal bewijs dat de factuur waarvoor u aanmaande reeds op 15/11/2022 betaald werd door mijn moeder via ING. Ik had enkele dagen daarvoor uw aanmaning ook betaald. Ondertussen zijn we 13/9/2023 en behalve maills dat ik u niet mocht aanmanen om sneller te reageren, geen respons op telefoons en vooral geen terugbetaling van het onterecht door u geincasseerde bedrag, mocht ik niets van u vernemen. Beneden alle peil. Dus ondertussen eis ik terugbetaling.
Nummerplaatfraude/onterechte parkeerretributie
Ik ontving een ingebrekestelling van gerechtsdeurwaarder Leroy & Partners aangaande een parkeerboete uitgeschreven door Brussels Hoofdstedelijk Parkeeragentschap NV.In de briefwisseling is melding van mijn naam en een (oude) nummerplaat 1AJA537 met vermelding van een automerk Peugeot. Datum van overtreding 16/03/2021 10u51 Vierwindenstraat. Ik heb inderdaad enkele maanden geleden een brief ontvangen met vermelding van die gegevens. Omdat de brief nogal slecht opgemaakt was zoals vertaling Frans naarNederlands, schrijffouten en precies knip en plakwerk met briefhoofding en anonieme enveloppe ging ik er van uit dat het om een phishing brief ging. Ook omdat ik nooit in Brussel geweest ben, Vierwindenstraat Molenbeek een nogal louche buurt is, en niet in het minst omdat ik die bewuste nummerplaat al in 2014 bij DIV heb uitgeschreven. Ik heb ook nooit met een Peugeot gereden. Ik klasseerde de brief zonder gevolg..Nu komt de ingebrekestelling van de deurwaarder. Ik probeerde via telefoon een medewerker te spreken maar er is enkel een computergestuurde telefooncentrale. Ondertussen heb ik de website van BHPA Nv gevonden en daar lees ik dat je bij betwisting toch steeds de retributie moet betalen. Dit lijkt in mijn geval op fraude, zelfs afpersing. De gegevens van de kruispuntbank zijn volgens mij ook onterecht nagekeken. Mijn privéadres achterhalen aan de hand van nummerplaat (ook al is het een oude die al 7 jaar uitgeschreven is) genieten bescherming van privacy. Ik zou wel eens willen weten of deze organisatie daartoe bevoegd is.
Factuur reeds voldaan
Deurwaarder blijft ons betalingsherinneringen versturen voor reeds voldane parkeerboetes. Betalingsbewijs werd per mail bezorgd aan de deurwaarder. We krijgen echter de indruk dat hier niets mee gedaan wordt. Bijgevolg blijven we aggresieve betalingsherinneringen ontvangen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten