Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Betalingsprobleem bestekkosten
Beste, Op 20.12.2023 had ik een aanrijding met een buitenlandse truck waarbij ik door de tegenpartij onmiddellijk in mijn gelijke werd gesteld. Na het opmaken van de bestekkosten door mijn garagist werd er door mijn verzekeringsmaatschappi Yuzzu, die samenwerkt met Legal Village, een expert aangesteld. Deze stelde vast dat mijn wagen als economisch totaal verlies dient beschouwd te worden. De tegenpartij heeft mij via Legal Village de restwaarde van 10.190 euro overgemaakt op mijn bankrekening. Ik meldde Legal Village dat de bestekkosten, zijnde 242 euro, niet werden vergoed door de tegenpartij. Na enkele verzoeken tot tussenkomst in deze kosten meldde de tegenpartij me dat men deze niet ten laste wil nemen. Aangezien ik hier niet mee gediend ben en ik bleef aandringen op deze vergoeding, kreeg ik de boodschap van Legal Village om de bestekkosten voor te leggen “aan de garage waar ik een nieuwe auto heb gekocht”. Ik vind dit een vreemde reactie aangezien ik na het ongeval en de magere uitbetaling me enkel een tweedehandse auto via een particulier heb kunnen permitteren. Het zou dan hypothetisch ook zeer vreemd zijn dat mijn nieuwe autoverkoper zou moeten opdraaien voor bestekkosten voor mijn vorige auto. Aangezien ik dus niet vergoed word voor de bestekkosten (242 euro) hetzij door de tegenpartij hetzij door mijn verzekeringsmaatschappij, wens ik hiervoor een klacht in te dienen. U vindt het nodige mailverkeer terug in de bijlage. Alvast bedankt om dit te willen herbekijken.
Extremely slow / No support for my accident
My insurance, Yuzzu, has subcontracted Legal Village for my last accident that was inflicted to my vehicle and the service is completely unacceptable:1. My claim is still unresolved after 6+ months (0G01J5386402) and still no line of site. My vehicle is unusable and they don't seem to care at all. The whole process moves extremely slow between the insurance companies and the experts because no one cares.2. I have to chase the company myself. If I don't call them to tell them what to do, nothing happens. Of course Legal Village doesn't care about me because I am not their customer - I am a Yuzzu customer.3. I have tried to file a complaint over the phone and over email and they don't seem to care.Stay away ??
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten