Terug

Extremely slow / No support for my accident

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: Legal Village

09/09/2023

My insurance, Yuzzu, has subcontracted Legal Village for my last accident that was inflicted to my vehicle and the service is completely unacceptable:1. My claim is still unresolved after 6+ months (0G01J5386402) and still no line of site. My vehicle is unusable and they don't seem to care at all. The whole process moves extremely slow between the insurance companies and the experts because no one cares.2. I have to chase the company myself. If I don't call them to tell them what to do, nothing happens. Of course Legal Village doesn't care about me because I am not their customer - I am a Yuzzu customer.3. I have tried to file a complaint over the phone and over email and they don't seem to care.Stay away ??

Berichten (1)

Legal Village

Naar: S. B.

27/09/2023

Chère Madame, cher Monsieur,Nous avons bien réceptionné la plainte de notre assuré dans ce dossier.Nous vous informons avoir mandaté un contre-expert pour défendre les intérêts de notre assuré.Une expertise contradictoire est fixée le 10/10 avec toutes les parties afin de tenter de trouver un arrangement amiable.Nous restons à votre entière disposition pour tout renseignement complémentaire.Bien à vous,Julie DE BASTLegal Expertjulie.de-bast@legalvillage.be+32 2 622 80 44Legal Village S.A.Rue de la Pépinière 25B-1000 Bruxelles (Belgique)www.legalvillage.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform