Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bestelling niet geleverd
Beste,Op 15 oktober 2023 bestelde ik een LED strip (220V), voerde de betaling uit en ontving factuur INV01791.Tot op heden heb ik nog steeds het bestelde artikel niet ontvangen. Ik nam contact op met de klantendienst via de website op 7/11/2023 en ontving diezelfde dag als antwoord een email dat mijn vraag zou onderzocht worden. Mijn herinnering van 13/11 bleef zonder gevolg. Verder geen nieuws meer ontvangen.Vandaag probeerde ik telefonisch contact op te nemen maar alle lijnen blijken telkens bezet en ik word doorverwezen naar een automatisch antwoordapparaat.Wanneer kan ik eindelijk mijn bestelling ontvangen?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten