Terug

Bestelling niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: LED ENZO

16/11/2023

Beste,Op 15 oktober 2023 bestelde ik een LED strip (220V), voerde de betaling uit en ontving factuur INV01791.Tot op heden heb ik nog steeds het bestelde artikel niet ontvangen. Ik nam contact op met de klantendienst via de website op 7/11/2023 en ontving diezelfde dag als antwoord een email dat mijn vraag zou onderzocht worden. Mijn herinnering van 13/11 bleef zonder gevolg. Verder geen nieuws meer ontvangen.Vandaag probeerde ik telefonisch contact op te nemen maar alle lijnen blijken telkens bezet en ik word doorverwezen naar een automatisch antwoordapparaat.Wanneer kan ik eindelijk mijn bestelling ontvangen?

Berichten (1)

LED ENZO

Naar: N. B.

04/12/2023

Beste Nico BoorloSpijtig om een klacht te ontvangen vanwege het feit dat u het bestelde niet heeft ontvangen.Wellicht is er tijdens de verhuizing van ons centrale magazijn naar Frankrijk iets misgegaan.Wij zullen zorgdragen dat de door u bestelde led strip van 2 meter opnieuw door DPD aan u verzonden zal worden.Ons excuus.LedenzoVerzonden vanaf Outlook voor AndroidVerzonden vanaf Outlook voor Android


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform