Meest recente klachten

A. C.
25/02/2017

Opzeggen van contract

Mijn man, Patrick Vanhoorne gaat met pensioen op 1 maart 2017. Hij is al jaren trouwe klant bij Lares. Dit bedrijf sluit echter contracten af voor 60 maand en vraagt een schadevergoeding (het resterende bedrag van het contract) indien de 60 maand niet om zijn. Na 1 maart heeft het contract van Lares geen reden meer van bestaan. Lares kreeg op 25 januari een aangetekend schrijven over de opzeg maar heeft intussen al gebeld dat het contract niet kan stoppen zonder een (onredelijke) schadevergoeding ook al is er geen reden van bestaan meer voor het contract.Een vriend van ons zal eveneens een klacht indienen over dit bedrijf. Daar is de veiligheidsinstallatie reeds weggehaald maar toch blijft het bedrijf hem bestoken met facturen.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform