Terug

Opzeggen van contract

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: LARES

25/02/2017

Mijn man, Patrick Vanhoorne gaat met pensioen op 1 maart 2017. Hij is al jaren trouwe klant bij Lares. Dit bedrijf sluit echter contracten af voor 60 maand en vraagt een schadevergoeding (het resterende bedrag van het contract) indien de 60 maand niet om zijn. Na 1 maart heeft het contract van Lares geen reden meer van bestaan. Lares kreeg op 25 januari een aangetekend schrijven over de opzeg maar heeft intussen al gebeld dat het contract niet kan stoppen zonder een (onredelijke) schadevergoeding ook al is er geen reden van bestaan meer voor het contract.Een vriend van ons zal eveneens een klacht indienen over dit bedrijf. Daar is de veiligheidsinstallatie reeds weggehaald maar toch blijft het bedrijf hem bestoken met facturen.

Berichten (2)

LARES

Naar: A. C.

25/02/2017

nl/fr/enBeste mevrouw, meneerBeste klantNaar aanleiding van het week-end zijn onze burelen gesloten. Uw bericht zal bijgevolg de eerstvolgende werkdag worden behandeld. Indien uw mail een antwoord veronderstelt, zal u dit ten laatste binnen de drie werkdagen ontvangen.Belangrijk: is de informatie van die aard dat deze onmiddellijk dient te worden verwerkt, neem dan onmiddellijk contact op met onze helpdesk via het permanentienummer 070/ 222 409, kies uw taal en vervolgens optie 4: dringende oproep.Het Lares - team***Chère Madame, cher Monsieur,Cher Client,A l’occasion du long weekend nos bureaux sont fermés. Par conséquence votre message ne sera traité que le prochain jour ouvrable. Si votre mail nécessite une réponse, vous aurez une réponse au plus tard endéans les 3 jours ouvrables.Important si l’information nécessite un traitement immédiat, veuillez prendre contact avec notre helpdesk en composant le numéro de permanence 070/ 222 409, faites le choix de votre langue en ensuite option 4 appel urgent.L’équipe Lares***Dear Madam, dear Sir,Dear Customer,Referring to the long weekend our offices will be closed. As a result that your message will be treated the next workday. If your mail requires an answer, you will receive an answer within the 3 nearby working days.Important if the information requires an immediate action, please contact our helpdesk by dialing number 070/ 222 409, choose your language and further option 4 urgent call.The Lares Team

LARES

Naar: A. C.

27/02/2017

Geachte,Wij hebben de klacht in het dossier van Vanhoorne in goede orde ontvangen.Klant heeft destijds een leasing aangegaan voor de vernieuwing van zijn systeem. Het contract is een verbintenis tussen 3 partijen, nl. de klant, de leasingmaatschappij (EB-LEASE) en Lares bvba.Lares bvba is enkel en alleen de leverancier van het materiaal en de service waarin wij verplicht zijn tot het leveren van service tot en met 17/11/2017 zijnde de einddatum van de overeenkomst. Wij hebben geen enkele inspraak in de vroegtijdige annulatie van het contract 3157401-502-92 via EB-LEASE.Mogen wij u dan ook vragen deze publieke klacht te verwijderen of elke verwijzing naar Lares te verwijderen. De klacht geeft geen correct beeld weer.Voor de stopzetting van de overeenkomst dient de klant zich te richten tot EB-LEASE en met EB-LEASE tot een oplossing te komen.Van mening u hiermee voldoende te hebben ingelicht, verblijven wij,Met veilige groet - Bien à vous en toute sécurité - Safe regards,Administration DepartmentKarel RoelandtAccounting ManagerIn opdracht van - Au nom de - By order ofLares bvba-sprlMolenaarsstraat 59700 Oudenaarde( 070/ 222 409Email finance@artofprotection.com Website www.artofprotection.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform