Landal Greenparks

Vrijetijdsdiensten

Dit bedrijf is inactief.
Het is niet meer mogelijk om een klacht in te dienen.

Geen score beschikbaar Info


Over Landal Greenparks

Over: Landal Greenparks

Meest recente klachten

P. B.
21/11/2024

gedeeltelijke teruggave van ons verblijf en geen aalmoes

Geachte mevrouw/heer, Op [datum] heb ik bij u een verblijf geboekt met boekingsnummer [REFERENTIE]. Hiervoor betaalde ik [BEDRAG] euro. Mijn verblijf vertoonde echter gebreken en voldeed niet aan de kwaliteit die ik redelijkerwijze mocht verwachten. Het gaat meer bepaald om [BESCHRIJVING GEBREKEN/KLACHTEN]. Dit betekent dat ik een bedrag heb betaald voor een kwaliteit die ik niet gekregen heb. Ik vraag u daarom om binnen de [X] dagen het bedrag van [X] euro op mijn bankrekening te willen betalen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bewijs gebreken • Kopie betalingsbewijs

Afgesloten
B. D.
18/03/2020

Omboeking/terugbetaling

Wij hebben een paar dagen landal geboekt in de 2e week van de paasvakantie in landal vennenbos, nu blijkt het zwembad, speeltuin(en) en restaurant dicht te zijn. We kunnen omboeken maar dit met een meerkost want alle andere periodes zijn duurder. Geld terugkrijgen gaat ook niet want het park blijft open dus we zijn welkom. Zonder faciliteiten is dit geen meerwaarde voor onze kinderen. Wij hadden graag omgeboekt tegen dezelfde prijs of geld terug

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform