Landal Greenparks
VrijetijdsdienstenDit bedrijf is inactief.
Het is niet meer mogelijk om een klacht in te dienen.
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Over Landal Greenparks
Over: Landal Greenparks
Meest recente klachten
gedeeltelijke teruggave van ons verblijf en geen aalmoes
Geachte mevrouw/heer, Op [datum] heb ik bij u een verblijf geboekt met boekingsnummer [REFERENTIE]. Hiervoor betaalde ik [BEDRAG] euro. Mijn verblijf vertoonde echter gebreken en voldeed niet aan de kwaliteit die ik redelijkerwijze mocht verwachten. Het gaat meer bepaald om [BESCHRIJVING GEBREKEN/KLACHTEN]. Dit betekent dat ik een bedrag heb betaald voor een kwaliteit die ik niet gekregen heb. Ik vraag u daarom om binnen de [X] dagen het bedrag van [X] euro op mijn bankrekening te willen betalen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bewijs gebreken • Kopie betalingsbewijs
Omboeking/terugbetaling
Wij hebben een paar dagen landal geboekt in de 2e week van de paasvakantie in landal vennenbos, nu blijkt het zwembad, speeltuin(en) en restaurant dicht te zijn. We kunnen omboeken maar dit met een meerkost want alle andere periodes zijn duurder. Geld terugkrijgen gaat ook niet want het park blijft open dus we zijn welkom. Zonder faciliteiten is dit geen meerwaarde voor onze kinderen. Wij hadden graag omgeboekt tegen dezelfde prijs of geld terug
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten