Terug

gedeeltelijke teruggave van ons verblijf en geen aalmoes

Closed Openbaar

Landal Greenparks

Dit bedrijf is inactief.

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

P. B.

Naar: Landal Greenparks

21/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Op [datum] heb ik bij u een verblijf geboekt met boekingsnummer [REFERENTIE]. Hiervoor betaalde ik [BEDRAG] euro. Mijn verblijf vertoonde echter gebreken en voldeed niet aan de kwaliteit die ik redelijkerwijze mocht verwachten. Het gaat meer bepaald om [BESCHRIJVING GEBREKEN/KLACHTEN]. Dit betekent dat ik een bedrag heb betaald voor een kwaliteit die ik niet gekregen heb. Ik vraag u daarom om binnen de [X] dagen het bedrag van [X] euro op mijn bankrekening te willen betalen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bewijs gebreken • Kopie betalingsbewijs

Bemiddeling door Testaankoop 02 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform