Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Onjuiste plaatsing poort, niet goed geplaatst.
Geachte mevrouw/heer, Op 26/3/2024 heb ik met uw onderneming een overeenkomst afgesloten voor de plaatsing van onze garagepoort. Echter, ik stelde op 11/9/2024 vast dat de werken niet correct zijn uitgevoerd. • Bovenaan tussen poort en steen zit een 3 cm breede gleuf. Dit zijnde doordat het bovenvlak te klein is gemaakt. Ik verzoek u alsnog onverwijld de veroorzaakte schade te willen herstellen of te laten herstellen op uw kosten. Gelieve te willen reageren binnen de 7 dagen om afspraak te maken om dit praktisch uit te werken. Bij gebreke hieraan, zal ik verdere stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Offerte/Overeenkomst - Bewijs schade
L-door : montage torsieveren 300 euro voor 30 minuten werk
1 van de torsieveren van mijn sectorale poort had het begeven. Volgens L-door dienden beide veren te worden vervangen samen met de veerbreukbeveiligingen.De herstelling hiervan werd aangevraagd bij hen. Ik was echt heel erg verbaasd dat de volledige herstelling op 30 minuten was uitgevoerd door 1 enkele persoon aangezien er voor de montage van deze veren 300 euro werd gerekend.Dus met andere woorden 300 euro voor 30 minuten werk!!De verplaatsing werd daarnaast afzonderlijk gefactureerd, dus daar ligt het zeker niet aan.Navraag bij het bedrijf leverde geen oplossing hiervoor op. Vandaar dat ik nu via hier naar een oplossing probeer te geraken.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten