Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
bestelling nooit geleverd
Beste,ik bestelde bij bovenvermeld bedrijf koopjes drogisterij tel +31857920181 10 flessen krachtsap schulp. Op 12 mei kreeg ik email verzonden , paar dagen later email bestelling beschadigd en terug afzender ...sindsdien niksIk nam contact met de firma Schulp en zij antwoorden contact te zullen opnemen met koopjes...niks van gehoordmeerdere mail naar koopjes...gingen niet door , telefoon nooit opgenomen ...het bedrag was ongeveer 87 €
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten