Beste medewerk(st)er,Deze klant heeft ook een review geplaatst op TrustPilot en vandaar uit heb ik het voor hem nagekeken. Wij hebben naar aanleiding van een eerdere review geconstateerd dat het om een beschadigd pakket ging, wat niet bij ons terug gekomen is. Daarop hebben we een credit aangemaakt en deze ook direct aan de klant uitbetaald via de creditcard. Omdat het niet via de bankrekening gaat, is het de klant misschien niet opgevallen dat hij het bedrag wel heeft terug gekregen. Credit was verwerkt op 31 juli en wordt direct doorgegeven aan de creditcard maatschappij.Hopend u hiermee voldoende te hebben ingelicht.Hartelijke groet,Hennie[s:droginet--c.documentforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=0157Q000000L0QBandoid=00D7Q000000K4t0andlastMod=1638536296000]Klantenservice KoopjesDrogisterij[s:droginet--c.documentforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=0157Q000000L0CDandoid=00D7Q000000K4t0andlastMod=1638535558000]0857 920181[s:droginet--c.documentforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=0157Q000000L0CIandoid=00D7Q000000K4t0andlastMod=1638535572000]Koopjesdrogisterij.nl[s:droginet--c.documentforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=0157Q000000L0CNandoid=00D7Q000000K4t0andlastMod=1638535584000]Bereikbaar van ma t/m vrij van 9:00 - 17:00 uur