Slecht

37 punten Info

Meest recente klachten

S. H.
11/11/2025

Stopzetting contract

Geachte mevrouw/heer, Op 11 november 2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 16,95,-. Dat moet echter een vergissing zijn: ik ben nooit een contract met jullie aangegaan, noch heb ik hiervoor enige overeenkomst getekend. Ik wil deze zendingen niet ontvangen. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet,

Opgelost
J. V.
11/11/2025

Annulering abonnement

Beste Graag zou ik mijn abonnement opzeggen, maar jullie site is ofwel offline werkte nooit. Graag ASAP deze abonnement opzeggen, vooraleer ik een tweede lading boeken krijg.

In behandeling
C. D.
11/11/2025

Onterechte factuur

Geachte mevrouw/heer, Op 11/1/2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 7.95. Dat moet echter een vergissing zijn: er werd nooit gecommuniceerd dat de boeken betalend waren, wél dat je deze gratis kon bestellen. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk €0, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,

In behandeling
B. V.
21/10/2025

Ongevraagd boekenpakket

Geachte mevrouw/heer, Op 16 oktober 2025heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 7.5. Dat moet echter een vergissing zijn: ik heb namelijk nooit ingestemd met het ontvangen van een proefpakket nog het aangaan van een abonnement. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. Met vriendelijke groet, Vandekerkhof Britt

Opgelost
A. R.
19/09/2025

Betalingsprobleem

Beste, Ik bestelde een proefpakket bij kimderplezier. Dit pakket heb ik ontvangen. Vervolgens zou mij een tweede pakket afgeleverd zijn. Ik heb dit pakket echter nooit ontvangen. Nu krijg ik allerlei facturen opgestuurd dat ik moet betalen voor dat tweede pakket dat ik nooit gezien heb. Ik hoef toch niet te betalen voor iets dat ik.nooit ontvangen heb? ?? Ik heb dan ook meteen het abonnement stopgezet. Dit is geen kimderplezier maar ouderterreur.

Afgesloten

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 2 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform