Terug

Onterechte factuur

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

C. D.

Naar: Kinderplezier

11/11/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 11/1/2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 7.95. Dat moet echter een vergissing zijn: er werd nooit gecommuniceerd dat de boeken betalend waren, wél dat je deze gratis kon bestellen. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk €0, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform