Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Dienst betaald, maar ik kreeg geen ontvangstmelding, bevestiging of opvolging.
Aangezien ik 2 pakjes met Kiala/UPS naar Frankrijk moet versturen vulde ik gisterenavond 24-9 het invulformulier op de website in. Eerst lukte de betaling niet met PayPal. Daaropvolgend deed ik de betaling van 20 euro (2 maal 10 euro) met HomeBanking van Belfius op het einde van de verrichting kreeg ik de melding dat de website tijdelijk niet beschikbaar was. Vervolgens probeerde ik het opnieuw maar op het einde kreeg ik dezelfde melding. Toen ik op mijn Belfiuszichtrekening keek, was mijn verbazing groot dat beide bedragen (40 euro in totaal) al van mijn rekening gegaan waren. Ik keek op de website van Kiala, maar zag en zie nergens een telefoonnummer of een mogelijkheid om mijn vraag te richten. Voor het invulformulier moet je een traceernummer invullen, maar dat kreeg ik dus niet.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten