Meest recente klachten

M. C.
25/09/2017

Dienst betaald, maar ik kreeg geen ontvangstmelding, bevestiging of opvolging.

Aangezien ik 2 pakjes met Kiala/UPS naar Frankrijk moet versturen vulde ik gisterenavond 24-9 het invulformulier op de website in. Eerst lukte de betaling niet met PayPal. Daaropvolgend deed ik de betaling van 20 euro (2 maal 10 euro) met HomeBanking van Belfius op het einde van de verrichting kreeg ik de melding dat de website tijdelijk niet beschikbaar was. Vervolgens probeerde ik het opnieuw maar op het einde kreeg ik dezelfde melding. Toen ik op mijn Belfiuszichtrekening keek, was mijn verbazing groot dat beide bedragen (40 euro in totaal) al van mijn rekening gegaan waren. Ik keek op de website van Kiala, maar zag en zie nergens een telefoonnummer of een mogelijkheid om mijn vraag te richten. Voor het invulformulier moet je een traceernummer invullen, maar dat kreeg ik dus niet.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform