Meest recente klachten

A. V.
16/05/2022

Retour verloopt moeizaam

Sinds 21 april probeer ik een pakje te retourneren. Eerst moest ik wachten op de retourinstructies (zoals op de website aangegeven, moeten die aangevraagd worden, dit heb ik meermaals moeten doen vooraleer ik gehoor kreeg), vervolgens kreeg ik telefoon met instructies en heb ik het pakje teruggezonden. Op dit moment is het pakje al ruim 2 weken terug bij jullie, maar ik heb nog geen terugbetaling mogen ontvangen, ook kreeg ik geen reactie op mijn mail hierover.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform