Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Retour verloopt moeizaam
Sinds 21 april probeer ik een pakje te retourneren. Eerst moest ik wachten op de retourinstructies (zoals op de website aangegeven, moeten die aangevraagd worden, dit heb ik meermaals moeten doen vooraleer ik gehoor kreeg), vervolgens kreeg ik telefoon met instructies en heb ik het pakje teruggezonden. Op dit moment is het pakje al ruim 2 weken terug bij jullie, maar ik heb nog geen terugbetaling mogen ontvangen, ook kreeg ik geen reactie op mijn mail hierover.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten