Terug

Retour verloopt moeizaam

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Ketnet Shop

16/05/2022

Sinds 21 april probeer ik een pakje te retourneren. Eerst moest ik wachten op de retourinstructies (zoals op de website aangegeven, moeten die aangevraagd worden, dit heb ik meermaals moeten doen vooraleer ik gehoor kreeg), vervolgens kreeg ik telefoon met instructies en heb ik het pakje teruggezonden. Op dit moment is het pakje al ruim 2 weken terug bij jullie, maar ik heb nog geen terugbetaling mogen ontvangen, ook kreeg ik geen reactie op mijn mail hierover.

Berichten (1)

A. V.

Naar: Ketnet Shop

16/05/2022

Beste, Naar aanleiding van uw bericht van vandaag, waarin u stelt dat er geen retour is toegestaan.Op 27 april ll. heb ik hierover gebeld met uw medewerker Femke.Zij heeft me het retouradres bezorgd, alsook gezegd dat ze het in orde zou brengen.Het pakket is dan ook geretourneerd ter attentie van haar, zoals zij gevraagd had.Op 28 april is dit pakket bij jullie bezorgd.Bovendien is het herroepingsrecht hierop van toepassing.met vriendelijke groeten,Ann Vervoort


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform