Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Ik weiger te betalen voor niets
Hallo,Ik ben vorige week in panne gevallen en ben gesleept naar een garage(kenis). Zij hebben mijn groot onderhoud al eens gedaan maar wilden mij nu niet helpen. Ze zeiden dat mijn auto te oud was om te herstellen(maar ze hadden wel mijn onderhoud gedaan). Nu het enige wat ik tegen hen heb gezegd dat ik te veel olie in mijn auto had gedaan bij de panne. Dus dat wisten ze al. Nu sturen ze mij nog een factuur voor niets. Die hebben niets gedaan. Klotehoeren! Kakkers. De enige diagnose die ze hadden gedaan was wat ik hen zei, nl., olie in de motor. Ik betaal dit niet!Ze hebben mij dan heel onbeleefd gezegd dat mijn kapotte auto daar niet kon blijven en dat mij niet konden helpen. Maar dat ik zelf een nieuwe garage moest regelen én het vervoer (sleepkosten) naar daar. Ze namen ook geen contact op met de garage. Die fuckers lieten mij hangen. Heel onbeleefde kakmensen. En dan durven ze niet in mijn gezicht zeggen als in de auto kom halen, dat er nog een rekening volgt. Voor wat !? Ze hebben niets gedaan. De auto was te oud om uit te lezen, volgens hen. Dus ik moest opkrassen. En dat was dan 72€ a.u.b. Zonder IETS te hebben gedaan. Ongelofelijk onbeleefd en en gortig gewoon
Garage weigert om velgen volledig te vergoeden.
Beste, Afgelopen zomer viel ons (mijn vrouw LH en ik) op dat de velgen van de wagen die we begin 2019 bij Garage Kenis gekocht hadden, er triest uitzagen. We hadden bij aankoop gekozen voor de standaard verchroomde velgen en we stellen vast dat de chroom, zonder dat er sprake is van enige wrijving, loskomt van de velgen en de zwarte grondlaag zichtbaar wordt. Hierdoor krijgt de wagen een nogal marginaal uitzicht. We hebben daarom op 02/08/2022 contact opgenomen met het filiaal in Geel en het probleem uitgelegd. Ze vroegen ons om met de wagen langs te komen zodat ze het probleem met eigen ogen konden vaststellen. Dat hebben we gedaan en ze bevestigden toen dat er inderdaad een fabricagefout moest gebeurd zijn en dat ze het zouden opnemen met de klantendienst. Ons bezoek vond plaats begin september en omdat wij eind oktober nog steeds geen nieuws gekregen hadden hebben we via mail opnieuw gevraagd wat de status van onze klacht was. Er werd ons opnieuw gemeld dat het doorgegeven werd aan de klantendienst. Op 11 november stuurde we nogmaals een mail met dezelfde vraag. Uiteindelijk werd er toen telefonisch contact met ons opgenomen en gemeld dat onze klacht met prioriteit was doorgegeven aan de klantendienst. Nog eens een week later kregen we eindelijk hun voorstel te horen: De klantendienst zou voor 15% tussenkomen, de garantie dekte nog eens 40% en de rest was voor eigen rekening, te weten €170. De garage meldde mij daarenboven dat voor hen daarmee de kous af was en dat als wij niet op dat voorstel in zouden willen gaan wij zelf contact met de klantendienst moesten opnemen wat ik dan ook gedaan heb. Daar wist men mij te vertellen dat dat hun enige en beste voorstel was en dat de enige andere optie die mij restte, was om via onze verzekering aan te tonen dat het wel degelijk om een fabricage fout gaat. Met onze verzekering (yuzzu) heb ik ondertussen ook contact opgenomen en zij hebben geantwoord dat dat niet door onze polis gedekt wordt. Wat kunnen wij verder nog doen?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten