Meest recente klachten

K. D.
3/08/2023

Juiceplus blijkt niet bereikbaar

Beste,enige tijd geleden zag ik een advertentie op FB waarin men mensen zocht om te vermageren....uiteraard tegen betaling en dacht begeleiding...ik ben toen akkoord gegaan om te proberen was 52,5euro per maand wat ik best ok vond (wist toen nog niet wat ik kreeg voor dit geld) na eerst week te hebben gedetoxed kreeg ik pakketje....dit waren zakjes met poeder....was niet exact wat ik verwacht had maar ok....uiteindelijk bleek doosje inhoud te zijn voor de 4 maanden....en ging men elke maand 52,5euro van rekening houden....dat vond ik al minder omdat waarde pakket elders maar 1/3 max isalsook mocht ik niet tevreden zijn had ik na enkele weken gewoon die maand willen uitdoen...nu er was dus 52,5 euro van rekening gegaan....toen ik geen resultaat merkte heb ik nog contact gehad maar bleek toen dat men mij nog supplementen via duur abonnement wou aansmeren....ik ben er niet op ingegaan....ik heb nog een poging gedaan om rest producten retour te sturen om er na die 1 maand vanaf te zijn maar kreeg maar geen reactie.....kreeg uiteindelijk reactie als termijn van terugzenden voorbij was....tijdje geleden kreeg ik mail dat ik niet betaald zou hebben....ik heb toen gemaild zonder resultaat.....vorige week terug laatste herinnering dat het naar incasso ofzo zou gaan ...gemaild maar geen resultaatheb toen de verkoper of begeleider op hoogte gebracht maar sta nog altijd nergens behalve dreigement ik administratieve boete van 250euro erbij ga hebben !in beide mails stond er link om gegevens bij te werken....dus ik heb er in beide mails op geklikt omdat ik toch eens wou checken MAAR beid links geven in elke browser een foutmelding....dit ook laten weten....ik heb ook nergens rekeningnr van hen om zelf manueel geld over te maken want is idd niet van rekening gegaan.....daar ben ik met akkoord....als ik wat google zie ik nog meer rare verhalen van hen....wat ik wil is dat alles in orde komt....ik wil het gewoon overschrijven MAAR men moet nadien geld niet dubbel van rekening halen...wat ik liefste wil is dat ze me een retourlabel sturen en ik resterende hoeveelheid gewoon terugstuur en openstaand saldo van 1 maand betaal....ik vind het jammer dat men met misleidende abonnementen mensen om de tuin probeert te leiden want je kan blijkbaar niet zomaar proberen en men dan niet bereikbaar is en je ze nog eens min 250 euro willen rippen ookmijn tussenpersoon is vermoedelijk ter goedertrouw en heeft misschien nog niet echt problemen gehad ofzo maar ik wil oplossinggrtkevin

Afgesloten
P. S.
27/08/2019

Aanmaning

Ik heb eind vorig jaar een pakket besteld bij Juice plus. Dit was 51 euro en 4 malig. De eerste keer heb ik 51 euro betaald en het pakketje is aangekomen. Daarna heb ik geen betaalopdracht meer gekregen en ook geen pakketje ontvangen. Nu krijg ik een mail aan met een aanmaning dat ik hun nog 250 euro moet betalen?! Ik heb geen pakketjes meer ontvangen en ook geen betaalopdracht gekregen.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform