Meest recente klachten

T. V.
30/07/2025

Kwaliteit zetel ondermaats

Wij kochten een nieuwe zetel in januari en op 27 februari werd deze geleverd. Ze kwamen met twee personen en hebben deze in elkaar gezet, bij het uitpakken van de zetel ( er zat plastic folie omheen) hebben ze met een mesje de onderkant mee doorgesneden. Ze gingen dit doorgeven als ze terugkeerden maar ik heb uiteindelijk zelf moeten bellen en ze zijn dit snel komen herstellen. So far so good. NA 1 MAAND merkte ik op dat er al een verzakking ontstond op de plek waar ik meestal zit. Ik ben niet extreem zwaarlijvig of ik zit geen 8 uur non stop op diezelfde plaats, ik werk 9-5 dus het kan niet zo zijn dat een nieuwe zetel, waar ik 2000 euro voor betaalde, na 1 maand al tekenen vertoont van verzakking in de stof wegens te weinig vulling of wat dan ook. Ik maakte hier foto's en filmpjes van en stuurde dit door, met het idee dat ze hier wel een compensatie/oplossing voor zouden bieden. Het duurde even voor ik reactie kreeg en er werd mij als 'oplossing' aangeboden om een technieker langs te sturen, die ik zelf zou moeten betalen, 130 euro!! Ze zouden dan komen vaststellen of mijn klacht gegrond is, hoezo zou deze niet gegrond zijn? Ik zou het geld dan wel achteraf terugkrijgen als blijkt dat ik gelijk heb, nou dat geeft je als klant echt geen fijn gevoel. Ik eis dat ze langskomen zonder dat ik deze kosten moet maken of dat zij een andere compensatie voorstellen. Ik kan niet alle emailcommunicatie toevoegen helaas. Ik hoop op jullie bijstand in dit dossier. Dit kan echt niet.

Afgesloten
G. D.
18/11/2024

Weigering herstelling relaxzetel

Geachte mevrouw/heer, Op 15/09/2023 kocht ik een salon Kani in uw winkel en betaalde ik er 2663€ + 2 x 250€ (2 batterijen) + leveringskosten 180€ + All in House 5 jaar garantie 215 € = 3558€ voor. Levering gebeurde op 12/03/2024. Na 3 dagen vanaf de levering, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, 1. Bij levering werd ons gezegd de batterijen 7 uur op te laden. 2. Drie dagen later was de batterij van de relaxzetel met afstandsbediening reeds plat. 3. Jullie raadden ons aan om de batterij opnieuw gedurende 24u op te laden met na 3 dagen hetzelfde probleem. 4. Na heen en weer gemail hebben jullie ons begin Mei een nieuwe batterij beloofd. Eerst moesten we die zelf vervangen maar na onze tegenwerking hebben jullie ons uiteindelijk All in Hous aangeraden. 5. Opnieuw vele mails later 1 juni werd 18 juli en op 14 september kregen we het bericht dat de batterij verzonden was. 6. All in House/Oranje is de batterij komen vervangen op 30/09/2024. 7. Drie dagen later was deze opnieuw plat ! Wij hebben ons het voorbije weekend (16-17/11/2024) her en der eens goed geïnformeerd. Eén conclusie konden wij hier uit trekken : Er is stroomverlies en dat komt niet door de batterij noch door de afstandsbediening. Ps. De andere batterij werkt gedurende 2 maanden perfect. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 14 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Familie Drieskens Bijlagen: · Orderbevestiging · Betalingsbewijs

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform