Geachte mevrouw/heer,
Op 15/09/2023 kocht ik een salon Kani in uw winkel en betaalde ik er 2663€ + 2 x 250€ (2 batterijen) + leveringskosten 180€ + All in House 5 jaar garantie 215 € = 3558€ voor.
Levering gebeurde op 12/03/2024.
Na 3 dagen vanaf de levering, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek,
1. Bij levering werd ons gezegd de batterijen 7 uur op te laden.
2. Drie dagen later was de batterij van de relaxzetel met afstandsbediening reeds plat.
3. Jullie raadden ons aan om de batterij opnieuw gedurende 24u op te laden met na 3 dagen hetzelfde probleem.
4. Na heen en weer gemail hebben jullie ons begin Mei een nieuwe batterij beloofd. Eerst moesten we die zelf vervangen maar na onze tegenwerking hebben jullie ons uiteindelijk All in Hous aangeraden.
5. Opnieuw vele mails later 1 juni werd 18 juli en op 14 september kregen we het bericht dat de batterij verzonden was.
6. All in House/Oranje is de batterij komen vervangen op 30/09/2024.
7. Drie dagen later was deze opnieuw plat !
Wij hebben ons het voorbije weekend (16-17/11/2024) her en der eens goed geïnformeerd.
Eén conclusie konden wij hier uit trekken :
Er is stroomverlies en dat komt niet door de batterij noch door de afstandsbediening.
Ps. De andere batterij werkt gedurende 2 maanden perfect.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 14 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Familie Drieskens
Bijlagen:
· Orderbevestiging
· Betalingsbewijs