Jim Mobile (Unleashed NV.)

Postdiensten en elektronische communicatie

Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

S. D.
16/05/2018

Probleem met activatie MEGASURF bundel

Bij het herladen van de herlaadkaart van mijn dochtertje voor een bedrag van 5€ via de website koos ik ervoor om vervolgens de MEGASURF bundel van 1GB te activeren twv 5€. Terwijl ik een boodschap kreeg dat dit succesvol was, bleek de volgende dag toch dat deze NIET geactiveerd werd en de belwaarde ondertussen nog 4,94€ bedroeg. Onvoldoende dus om alsnog de bundel te activeren. Na telefonisch en schriftelijk contact, beweert men dat ik opnieuw moet herladen! Ik word dus gewoon afgescheept met het advies om nog meer geld uit te geven, terwijl dit een technisch probleem betreft.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform