Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
problemen met garantie
Beste, Ik heb een hoogrendements ketel van Daalderop deze nog onder garantie staat en geleverd en geserviced wordt door Haachtse Verwarmingstechnieken . Het probleem is dat de ketel sinds installatie 2019 regelmatig brommend geluidmaakt op opstart. steeds is er onder garantie een regeling gebeurt waardoor de ketel dan weer +/- 6 maanden goed functioneert . Eind juli maakte de ketel weer abnormaal geluid en dus contacteerde ik de instalateur . Deze me zij de fabrikant te contacteren om weer in te regelen omdat de ketel nog steeds in garantie is. De afspraak kon pas om 17 augustus doorgaan. Daalderop heeft zich aangeboden om 07u25 op dat moment stond ik in de douche en heb de bel niet gehoord. Ze claimen mij ook 2 keer gebeld te hebben op de telefoon ik kan dit niet terugvinden in de historiek. Ik heb toen gebeld met de service deels verontwaardigd door het feit dat ze zo vroeg komen zonder dit aan te geven. ik heb tevens een tweede afspraak gekregen van een heel vriendelijk man die mijn opmerkingen begreep. Daalderop is vervolgens 2 dagen later de interventie komen doen 10 Min. Ik was in de veronderstelling dat dit onder garantie was heb immers ook niet moeten tekenen voor service . Nu sturen ze mij een factuur met als reden dat ik niet thuis was bij eerst afspraak ( Immer incorrect ) ik heb verschillende mails gestuurd met argumentatie maar dreigen nu met incasso bureau . Dus concreet wat is mijn recht in deze Was wel degelijk thuis bij eerste afspraak. Is het niet wenselijk dat me verwittigd dat service zo vroeg kan gebeuren zodat men hier rekening kan mee houden . Waarom communiceert Daalderop nog mondeling of schriftelijk dat er 100 euro aan kosten komen voor volgende interventie?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten