Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Incorrect innen geld Advertenties
Beste, Hierbij dien ik een klacht in betreffende ongeoorloofde en onterechte debitering van mijn bankrekening door Meta (Instagram/Facebook). Situatie: Ik heb via Instagram advertenties geboekt voor mijn account (@tristanriomusic), met een budget van €5 per dag voor een periode van 50 dagen, wat neer zou moeten komen op een totaal van €250. Ondanks dat ik de advertenties vijf dagen geleden stopzette, blijven deze doorlopen en worden de kosten doorgestuurd naar mijn bankrekening. Tot op heden is er bijna €400 afgeschreven, terwijl dit ver boven het afgesproken budget ligt en de advertenties al langer gestopt hadden moeten zijn. De advertenties zijn via de Instagram-app geboekt en dat account is sinds vandaag gekoppeld aan Facebook Business Manager, maar ik kan momenteel geen zicht krijgen op het advertentieaccount of facturen, noch kan ik contact opnemen met een medewerker van Meta. Wat kan ik doen? En wat kunnen jullie voor mij doen? Laat me zeker weten welke documenten jullie nodig hebben. Behalve bankafschriften kan ik op dit moment niets van meta doorsturen, er zijn geen facturen, geen enkel spoor van die advertenties via hun kanalen... enorm frustrerend allemaal.
onterechte schorsing van account
Op 2 april, tussen 7 en 8 uur, kreeg ik een melding op mijn Instagram-pagina Naturebyeve dat mijn account geschorst was. Dit begrijp ik totaal niet, aangezien ik altijd voldoe aan de regels. Mijn pagina bevatte mijn portfolio van bloemstukken, aangezien ik twee jaar een opleiding tot florist heb gevolgd. Daarnaast deelde ik ook gezonde voedingstips en foto's van bijzondere bloemen of planten die ik tegenkwam. Door deze schorsing is ook mijn privéaccount evevdbr op Instagram en mijn Facebook-account evavdb geblokkeerd. Ik ben alles kwijt, inclusief toegang tot Messenger. Er werd aangegeven dat ik 180 dagen de tijd heb om een klacht in te dienen, maar ik kan nergens vinden hoe ik Meta kan bereiken voor ondersteuning. Ik ben volledig mijn portfolio kwijt, wat een weerspiegeling is van twee jaar opleiding. Ook op mijn persoonlijke pagina's ben ik al mijn gegevens kwijt, zoals foto's van reizen en mijn kinderen. Van sommige foto's heb ik een back-up, maar niet van alles. Wat ik wel opmerkelijk vind, is dat ik een nieuw Facebook-account heb kunnen aanmaken met dezelfde naam, e-mail en inloggegevens. Toch zou ik graag hulp krijgen bij het herstellen van mijn oude accounts. Ik hoop dat u mij kunt helpen!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
