Terug

Incorrect innen geld Advertenties

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

T. R.

Naar: Instagram

30/10/2025

Beste, Hierbij dien ik een klacht in betreffende ongeoorloofde en onterechte debitering van mijn bankrekening door Meta (Instagram/Facebook). Situatie: Ik heb via Instagram advertenties geboekt voor mijn account (@tristanriomusic), met een budget van €5 per dag voor een periode van 50 dagen, wat neer zou moeten komen op een totaal van €250. Ondanks dat ik de advertenties vijf dagen geleden stopzette, blijven deze doorlopen en worden de kosten doorgestuurd naar mijn bankrekening. Tot op heden is er bijna €400 afgeschreven, terwijl dit ver boven het afgesproken budget ligt en de advertenties al langer gestopt hadden moeten zijn. De advertenties zijn via de Instagram-app geboekt en dat account is sinds vandaag gekoppeld aan Facebook Business Manager, maar ik kan momenteel geen zicht krijgen op het advertentieaccount of facturen, noch kan ik contact opnemen met een medewerker van Meta. Wat kan ik doen? En wat kunnen jullie voor mij doen? Laat me zeker weten welke documenten jullie nodig hebben. Behalve bankafschriften kan ik op dit moment niets van meta doorsturen, er zijn geen facturen, geen enkel spoor van die advertenties via hun kanalen... enorm frustrerend allemaal.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform