Meest recente klachten

T. C.
4/03/2022

Opzegging via mail

Abonnement voor soort fitness en via mail gevraagd hoe opzeggen en gaven de indruk dat ze dat gingen doen. Door hun vraag waar de studio van infraligne was gevestigd gaven ze me de indruk dat ze dit gingen in orde maken. Nu is er de geld van de rekening.

Afgesloten
W. W.
17/10/2020

Jacuzie

Beste op 03/06/2019 hebben wij en jacuzzi gekocht bij infraligna in beerse dit jaar 2020 in januari gaf de jacuzzi een fout melding aan hier bij heb ik de verkoper terug gecontacteerd deze bleef rond de pot draaien was pas na 2 maanden dat hij eens kwam kijken bij wat nazicht van hem zelf bleek dat hij geen raad wist met het probleem ik maande hem aan dat hij dan maar iemand moest raad plegen om het probleem op te lossen maar hij had er een ander idee over plos werkte de jacuzzi weer iederen blij maar en week lter terug zelfde robleem e 6 fout melding hier bij heb ik dit weer gemeld hij zij dat dat aan de besturing lag en hij er een moest bestellen bij deze waren we weer ander half maand verder toen hebben we een datum af gesproken toen hij deze er aan wou beginnen wist hij weer niet hoe het moest hij zij dat hij beter iemand anders dit liet insteleren weer 3 weken verder kwamen ze uiteindelijk het probleem zo gezegt maken maar na wat pruts werk aan het system sprong hij plots weer op en wist hij mij te vertellen dat het euvel verholpen was en dat de besturing niet moest na 3 dagen verder viel deze weer uit contracteerde ik hem weer maar nu werd hij boos en zij dat hij er al veel tijd aan had verspeeld en geld van op en af te rijden wij hebben dan ook kunnen vast stellen dar er een chinese besturing inzit wat hij ons volledig niet verteld heeft ik ik heb hem dan ook vriendelijk gevraagd of er een belbowa besturing in wou zetten maar hij zij dat ik dit en deze zaak beter bij zijn advocaat regelde en gooide af neemt zelf niet meer op hoe zit het nu eigelijk met mijn garanti of blijfnik bij deze in de kou staan

Opgelost
A. C.
7/01/2016

klantenmisleiding

Ik kreeg zowel via mail als per post een aanbieding van infraligne waar ik ooit al klant was met een nieuwjaarspromotie. Jouw gewicht is jouw korting Dus ging ik naar de website tarieven waar je 3 verschillende prijzen ziet staan navenhand het aantal gewenste beurten. Op de promotie staat dat de korting enkel geldt op een aankoop van een 20- beurtenkaart als ik naar de prijs ga kijken van een 20-beurtenkaart die ik terugvindt op de website zie ik een kostprijs van 220 € - mijn gewicht zoals vermeld op het promotiemateriaal 74 € kom ik op een te betalen bedrag van 146 € dus ik maak een afspraak en zeg dat ik kom voor de promotie. Wanneer we de metingen ed gedaan hebben begint ze over de prijs en komt zij op een bedrag van 313 € met de korting er af voor de eerste 20 beurten en 145 € voor de volgende 10 beurtenkaart x 2 (dus op een advieskuur van 40 beurten) dus op het totale bedrag van 690 € krijg ik dan een korting van 74 €. Zo komt dit dus echt niet over op het promotiemateriaal! Ik vind dit zeer misleidend. Daar stond ik dan klaar om te sporten en klaar om 145 € te betalen. Draaide dat even anders uit! Ik zij tegen de 2 werkneemsters kijk dit is niet wat ik had verwacht. Ik heb enige tijd met hun aan het praten geweest want de normale prijs zou dan zijn (met korting) 313 € voor de eerste 20 beurten en 145 € voor de 2 volgende 10 beurten op een advieskuur van 40 beurten. Door een andere soort berekening van de werkneemster kwam ze op een advieskuur van 30 beurten en dus 290 € voor de eerste 20 beurten en 145 € voor de volgende 10 beurten. Deze heb ik uiteindelijk genomen al is dit het DUBBELE! van wat ik eigenlijk verwacht had maar daar stond ik dan al klaar om te sporten gemeten en al klaar om de centimeters te verliezen! Ik vind het jammer dat dit zo misleidend is gebeurd en hoop op een compensatie.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform