Terug

Jacuzie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. W.

Naar: Infraligna

17/10/2020

Beste op 03/06/2019 hebben wij en jacuzzi gekocht bij infraligna in beerse dit jaar 2020 in januari gaf de jacuzzi een fout melding aan hier bij heb ik de verkoper terug gecontacteerd deze bleef rond de pot draaien was pas na 2 maanden dat hij eens kwam kijken bij wat nazicht van hem zelf bleek dat hij geen raad wist met het probleem ik maande hem aan dat hij dan maar iemand moest raad plegen om het probleem op te lossen maar hij had er een ander idee over plos werkte de jacuzzi weer iederen blij maar en week lter terug zelfde robleem e 6 fout melding hier bij heb ik dit weer gemeld hij zij dat dat aan de besturing lag en hij er een moest bestellen bij deze waren we weer ander half maand verder toen hebben we een datum af gesproken toen hij deze er aan wou beginnen wist hij weer niet hoe het moest hij zij dat hij beter iemand anders dit liet insteleren weer 3 weken verder kwamen ze uiteindelijk het probleem zo gezegt maken maar na wat pruts werk aan het system sprong hij plots weer op en wist hij mij te vertellen dat het euvel verholpen was en dat de besturing niet moest na 3 dagen verder viel deze weer uit contracteerde ik hem weer maar nu werd hij boos en zij dat hij er al veel tijd aan had verspeeld en geld van op en af te rijden wij hebben dan ook kunnen vast stellen dar er een chinese besturing inzit wat hij ons volledig niet verteld heeft ik ik heb hem dan ook vriendelijk gevraagd of er een belbowa besturing in wou zetten maar hij zij dat ik dit en deze zaak beter bij zijn advocaat regelde en gooide af neemt zelf niet meer op hoe zit het nu eigelijk met mijn garanti of blijfnik bij deze in de kou staan

Berichten (1)

Infraligna

Naar: W. W.

27/10/2020

Beste,Uw klacht is volkomen onterecht. Wij zijn 4 maal ter plaatse geweest en samen met u kunnen vaststellen dat er helemaal niks aan de hand is en alles volkomen perfect werkt.Wij hebben zelfs een externe erkende installateur op onze kosten ter plaatse laten komen om ook weer samen met u te kunnen vaststellen dat alles perfect werkt.Wij gaan dan ook een eis tot schadevergoeding instellen gezien u onze goede naam van onze zaak ten onrechte door het slijk haalt.Onze advocaat, Meester Jan Roodhooftt is het dossier aan het voorbereiden.Met vriendelijke groet,Ivan LenaertsInfraligna bv. Op 27 okt. 2020, om 19:46 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform