Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
stilstaande tv-beelden bij Scarlet
Geachte, De laatste 2 maanden ondervind ik heel veel problemen met digitale TV via Scarlet. Ik meld het vaak aan de klachtendienst bij Scarlet waar men heel vriendelijk is en begripsvol is, maar waar weinig effectieve hulp komt, geen duurzame oplossing. Telkens zegt men dat de bug waarbij de tv-beelden stilstaan en je nauwelijks naar hd-beelden kunt kijken bij hen gekend is en dat er heel sterk wordt op gewerkt om die op te lossen. Als ik op internet rondsurf vind ik geen melding dat er een bug zou zijn bij Scarlet, waardoor ik twijfel over het bestaan ervan. Om mij te paaien is mijn tb-box vernieuwd, gaat men mij een nieuwe afstandsbediening sturen omdat de oude niet-compatibel zou zijn met de nieuwe tv-box. Bovendien stel ik vast door het gebruik maken van de testaankoop speedtest van internet dat ik heel laag scoor qua snelheid, terwijl Scarlet mij verzekerd dat het probleem niet bij hun ligt. Ik verwacht van Scarlet dat zij mij een vooral een oplossing bezorgen en mij een compensatie geven voor de slechte TV-beleving van de afgelopende 2 maanden.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten