Geachte,
De laatste 2 maanden ondervind ik heel veel problemen met digitale TV via Scarlet. Ik meld het vaak aan de klachtendienst bij Scarlet waar men heel vriendelijk is en begripsvol is, maar waar weinig effectieve hulp komt, geen duurzame oplossing.
Telkens zegt men dat de bug waarbij de tv-beelden stilstaan en je nauwelijks naar hd-beelden kunt kijken bij hen gekend is en dat er heel sterk wordt op gewerkt om die op te lossen.
Als ik op internet rondsurf vind ik geen melding dat er een bug zou zijn bij Scarlet, waardoor ik twijfel over het bestaan ervan.
Om mij te paaien is mijn tb-box vernieuwd, gaat men mij een nieuwe afstandsbediening sturen omdat de oude niet-compatibel zou zijn met de nieuwe tv-box.
Bovendien stel ik vast door het gebruik maken van de testaankoop speedtest van internet dat ik heel laag scoor qua snelheid, terwijl Scarlet mij verzekerd dat het probleem niet bij hun ligt.
Ik verwacht van Scarlet dat zij mij een vooral een oplossing bezorgen en mij een compensatie geven voor de slechte TV-beleving van de afgelopende 2 maanden.