Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Factuur en aanmaning nooit ontvangen op correct adres
Beste,- In april 2022 ben ik verhuisd en werd mijn adreswijzing correct uitgevoerd bij de gemeente.- Op 27/02/2023 (10 maanden na mijn verhuis) werd er een factuur van 1,18 EUR verstuurd naar mijn vorig adres.- Op 24/05/2023 werd er een eerste aanmaning verstuurd, nog steeds naar mijn vorig adres.- Hierna werd er nog een 2de aanmaning verstuurd (onbekende datum), nog steeds naar mijn vorig adres.- Op 24/10/2023 gaf de deurwaarder mij (aan het correct adres) een dwangbevel van 180 EUR.- Op 24/10/2023 nam ik contact op met Ivla en werd er mij bevestigd dat alles werd verstuurd naar mijn vorig adres.- Op 08/11/2023 kreeg ik een mail van de deurwaarder waarin stond: Ivla werd niet ingelicht van uw verhuis.Volgens IVLA: Eens de verandering van het adres op de identiteitskaart plaatsvindt wordt de container automatisch geactiveerd of geblokkeerd.Bellen voor een adreswijziging is dus niet nodig.Aangezien er telefonisch wordt gezegd dat alles automatisch zal gebeuren.Ivla was dus wel op de hoogte van mijn adreswijziging aangezien de container ophaling werd geblokkeerd.Het lijkt mij dus volledig absurd dat ik daar toch bovenop zou moeten bellen om een adreswijziging door te geven.Daarom ga ik niet akkoord met jullie beslissing tot de gerechtelijke invorderingsprocedure/dwangbevel.Gelieve dit op te lossen met de deurwaarder en mij op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten