Meest recente klachten

A. D.
20/01/2025

Retourprobleem

Geachte mevrouw/heer, Op 20 december 2024 kocht ik twee paar Leren pantoffels voor heren met superieure demping in uw winkel en betaalde ik er in totaal €71,91 voor. Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die u mij gaf. Ik dacht echt lederen pantoffels te krijgen. Maar uiteindelijk kreeg ik er synthetische. Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten. Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst. Ik vraag u daarom ook om binnen 5 het bedrag van €71,91 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Orderbevestiging - Betalingsbewijs

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform