Terug

Retourprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

A. D.

Naar: Huishoudmeester.nl

20/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 20 december 2024 kocht ik twee paar Leren pantoffels voor heren met superieure demping in uw winkel en betaalde ik er in totaal €71,91 voor. Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die u mij gaf. Ik dacht echt lederen pantoffels te krijgen. Maar uiteindelijk kreeg ik er synthetische. Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten. Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst. Ik vraag u daarom ook om binnen 5 het bedrag van €71,91 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Orderbevestiging - Betalingsbewijs

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 23 januari 2025

Huishoudmeester.nl

Naar: A. D.

29/01/2025

Hallo klachten@test-aankoop.be, Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen! We begrijpen dat u uw bestelling wilt retourneren omdat deze niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn vastbesloten om u een bevredigende oplossing te bieden. Zoals je misschien al weet, worden de verzendkosten van de retourzending niet door ons gedekt en moet het teruggestuurd worden naar ons retourcentrum om een volledige terugbetaling te ontvangen. De verwerking van de restitutie kan enige tijd in beslag nemen, omdat we moeten wachten tot het pakket is teruggestuurd naar het magazijn en dit kan 5-7 werkdagen duren. Maar om dit gemakkelijker voor je te maken, zijn hier de opties waaruit je kunt kiezen: Optie 1: We kunnen je een tegoed aanbieden van 25% van de totale aankoopprijs en je mag het artikel houden. Je kunt het voor jezelf houden, aan iemand anders cadeau doen of zelfs aan een goed doel schenken! Met deze persoonlijke tegoedcode kun je een ander product naar keuze kopen tegen een zeer lage prijs. Optie 2: Je kunt er ook voor kiezen om 15% van het totale aankoopbedrag terug te krijgen en het originele artikel te houden. We horen graag van je en zijn er om je te helpen dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Laat ons weten hoe je verder wilt gaan. -- Hartelijke groeten, Michelle N. Team Huishoudmeester klachten@test-aankoop.be wrote: Retourprobleem ( s:fonts.googleapis.com) (s:fonts.gstatic.com) (s:fonts.googleapis.com/css2?family=Alegreya+Sans:wght@400;700family=Merriweather:wght@400;700display=swap) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform