Meest recente klachten

J. D.
11/12/2024

Wandpanelen nooit geleverd

Beste, Ik heb op 21 november een bestelling geplaatst bij houtcompleet.nl voor wandpanelen, met een totaalbedrag van €1635,75. Bestelnummer: 3024211 . Na betaling ontving ik een bevestigingsmail dat de goederen op voorraad waren en de week van 25 november zouden worden verzonden. Tot op heden heb ik echter geen levering ontvangen. Na contact met de klantendienst via WhatsApp werd mij meegedeeld dat de goederen reeds waren opgehaald door de vervoerder en dat ik verdere informatie zou ontvangen. Helaas is er sindsdien geen update meer gekomen. Sindien krijg ik nergens nog reactie via mail of whatsapp. Ik merk bovendien dat de wandpanelen niet langer beschikbaar zijn op uw website, wat bij mij de vraag oproept of deze überhaupt nog leverbaar zijn. Ik verzoek u vriendelijk mij zo snel mogelijk te informeren over de status van mijn levering. Mocht de levering niet meer mogelijk zijn, vraag ik u het volledige betaalde bedrag van €1635,75 aan mij terug te storten op rekeningnummer: BE 95 0689 0438 2658 Ik kijk uit naar uw snelle reactie en een oplossing. Met vriendelijke groeten, Jan Dekempeneer

Afgesloten
J. L.
16/07/2024

Niet geleverd order:3022847

Geachte mevrouw/heer, Op 25/03/2024 kocht ik 9 handystairs leuninghouders in uw online winkel en betaalde ik €180 . Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering in de week van 17/04/2024 zou plaatsvinden. De goederen werden echter niet geleverd. Ik verzoek derhalve om de leuninghouders alsnog te leveren of het totaalbedrag van €180 terug te storten . Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Johan Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Afgesloten
S. H.
21/09/2022

Probleem met levering

Beste, ik bestelde een ruimtebesparende kwartslagtrap bij jullie. Deze zou geleverd worden na 3 tot 6 weken. Nu na veel gebel en mailen zijn we ongeveer 6 maanden verder. Wij willen deze nu annuleren en gelieve ons zo snel mogelijk terug te betalen.Met vriendelijke groetenS. Heremans

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform