Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Prijsgarantie
Ik boekte via hotels.com een hotel in Seattle voor 5 nachten in augustus. Ik betaalde 1553 EUR (niet restitueerbaar). Later vond ik het hotel goedkoper (1406 EUR) en ik deed een beroep op de prijsgarantie. Ik kreeg een voucher voor 147 EUR. Nadien vond ik echter op verschillende andere websites een nog goedkoper prijs (1170 EUR). Hotels.com doet er echter alles aan om mij te verhinderen opnieuw de prijsgarantie in te roepen. Dit moet verplicht via e-mail, maar ofwel wordt er niet op mijn mails gereageerd, ofwel worden er drogredenen aangehaald om de prijsgarantie niet te moeten toepassen (bijvoorbeeld dat er geen foto van het hotel zichtbaar is op het screenshot, terwijl wel duidelijk is aangegeven op welke website de goedkopere prijs staat). Ik heb al zeker vijf screenshots doorgestuurd met een goedkopere prijs (van verschillende websites) waar gewoon niet op wordt gereageerd.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten