Meest recente klachten

B. D.
5/06/2019

Prijsgarantie

Ik boekte via hotels.com een hotel in Seattle voor 5 nachten in augustus. Ik betaalde 1553 EUR (niet restitueerbaar). Later vond ik het hotel goedkoper (1406 EUR) en ik deed een beroep op de prijsgarantie. Ik kreeg een voucher voor 147 EUR. Nadien vond ik echter op verschillende andere websites een nog goedkoper prijs (1170 EUR). Hotels.com doet er echter alles aan om mij te verhinderen opnieuw de prijsgarantie in te roepen. Dit moet verplicht via e-mail, maar ofwel wordt er niet op mijn mails gereageerd, ofwel worden er drogredenen aangehaald om de prijsgarantie niet te moeten toepassen (bijvoorbeeld dat er geen foto van het hotel zichtbaar is op het screenshot, terwijl wel duidelijk is aangegeven op welke website de goedkopere prijs staat). Ik heb al zeker vijf screenshots doorgestuurd met een goedkopere prijs (van verschillende websites) waar gewoon niet op wordt gereageerd.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform