Terug

Prijsgarantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: hotels.com

05/06/2019

Ik boekte via hotels.com een hotel in Seattle voor 5 nachten in augustus. Ik betaalde 1553 EUR (niet restitueerbaar). Later vond ik het hotel goedkoper (1406 EUR) en ik deed een beroep op de prijsgarantie. Ik kreeg een voucher voor 147 EUR. Nadien vond ik echter op verschillende andere websites een nog goedkoper prijs (1170 EUR). Hotels.com doet er echter alles aan om mij te verhinderen opnieuw de prijsgarantie in te roepen. Dit moet verplicht via e-mail, maar ofwel wordt er niet op mijn mails gereageerd, ofwel worden er drogredenen aangehaald om de prijsgarantie niet te moeten toepassen (bijvoorbeeld dat er geen foto van het hotel zichtbaar is op het screenshot, terwijl wel duidelijk is aangegeven op welke website de goedkopere prijs staat). Ik heb al zeker vijf screenshots doorgestuurd met een goedkopere prijs (van verschillende websites) waar gewoon niet op wordt gereageerd.

Berichten (3)

hotels.com

Naar: B. D.

05/06/2019

Goedemiddag,Allereerst bedankt voor uw mail naar hotels.comOm in aanmerking te komen voor de prijsgarantie moet alles overeenkomen met uw boeking en duidelijk zichtbaar zijn op de printscreen.- Naam van de accommodatie- Data- Aantal personen- Kamertypeen de voorwaarden moeten overeenkomenAlvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet,SarissaSupport Teamwww.hotels.com020 700 60 39 Nederland022 008 522 Belgie0031 20 700 60 39 buiten Nederlandmaandag t/m zaterdag 9.00-21.00 uurZondag 10.00-21.00 uur

B. D.

Naar: hotels.com

07/06/2019

Zie mijn mail van deze ochtend (screenshot ook hierbij gevoegd). waarbij de identieke kamer onder identieke voorwaarden (niet-restitueerbaar) wordt aangeboden voor 1293 euro. Dit maakt een verschil van nog 113 euro.

hotels.com

Naar: B. D.

07/06/2019

Geachte heer/mevrouw,Bedankt voor uw email aan Hotels.com.Na aanleiding van u email kan ik helaas niet zien wat u heeft gestuurd. Uit het onderwerp kan ik begrijpen dat het gaat om een klacht wegens de prijsgarantie. Als u bestanden wilt sturen naar ons graag een PDF of JPEG bestand.Hopend u hiermee van dienst te zijn geweest teken ik met vriendelijke groet,XavierchaSupport Teamwww.hotels.com020 700 60 39 Nederland022 008 522 Belgie0031 20 700 60 39 buiten Nederlandmaandag t/m zaterdag 9.00-21.00 uurZondag 10.00-21.00 uur


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform