Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
loopband retourneren - bij ontvangst slechte kwaliteit geconstateerd
Beste, wij hebben een loopband besteld en deze bleek van slechte kwaliteit, wij willen deze retourneren en dit gratis zoals vermeld op jullie website. Wij hebben reeds verschillende mails naar jullie geschreven en dit sinds 11 april waarin wij geen compensatie wensen, maar enkel dat de loopband wordt terug genomen op jullie kosten zoals vermeld op jullie website en ons de eerste betaalschijf terugbetalen. Jullie antwoord was dat wij dit konden doen via Colissimo of via de post en dit zou dan gratis zijn mits wij de transportkosten voorschieten. Wij zijn het daar niet mee eens, gratis betekent dat jullie ons een sticker sturen voor retour waarop staat dat jullie de transportkosten dragen of zelf erom komen.Dit duurt nu al een maand en deze loopband neemt onnodig plaats in onze woning. Wij hopen dat jullie die of zelf komen recupereren op jullie kosten. Met vriendelijke groetenLaaziza Benkaddouri
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten