Terug

loopband retourneren - bij ontvangst slechte kwaliteit geconstateerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. B.

Naar: Homesport

11/05/2022

Beste, wij hebben een loopband besteld en deze bleek van slechte kwaliteit, wij willen deze retourneren en dit gratis zoals vermeld op jullie website. Wij hebben reeds verschillende mails naar jullie geschreven en dit sinds 11 april waarin wij geen compensatie wensen, maar enkel dat de loopband wordt terug genomen op jullie kosten zoals vermeld op jullie website en ons de eerste betaalschijf terugbetalen. Jullie antwoord was dat wij dit konden doen via Colissimo of via de post en dit zou dan gratis zijn mits wij de transportkosten voorschieten. Wij zijn het daar niet mee eens, gratis betekent dat jullie ons een sticker sturen voor retour waarop staat dat jullie de transportkosten dragen of zelf erom komen.Dit duurt nu al een maand en deze loopband neemt onnodig plaats in onze woning. Wij hopen dat jullie die of zelf komen recupereren op jullie kosten. Met vriendelijke groetenLaaziza Benkaddouri


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform