Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bedrieglijke praktijken bij ticket reservatie
Beste, Op 25 februari 2024 heb ik twee "Luxe kaarten" gekocht en onmiddellijk afgeprint voor het musicalspektakel "Jeanne d'Arc" in Kasteel de Merode te Westerlo, georganiseerd door Historalia. Bij deze kaarten was inbegrepen: gratis parking Luxe/VIP nabij het domein, 6 drankjetons en een programmaboek. Ik heb deze kaarten specifiek gekozen vanwege de vermelde voordelen, met name omdat mijn vrouw een rugpatiënt is met ernstige scoliose en niet ver kan lopen. Ik voeg een kopie van deze kaarten toe. Bij aankomst werden wij echter op een schandalige en respectloze wijze behandeld door een persoon die zichzelf verhief met een security badge, maar zich gedroeg als een bullebak. Ondanks dat onze tickets duidelijk aangeven dat de Luxe parking toegankelijk was voor zowel Luxe als VIP ticket-houders, werden wij hier de toegang tot ontzegd. We werden gedwongen elders een parkeerplaats te zoeken, wat na ongeveer 20 minuten rondrijden resulteerde in het feit dat er geen parkeerplaats beschikbaar was binnen een redelijke loopafstand van het evenement. Voor mijn vrouw, gezien haar rugletsel, was het onmogelijk om een dergelijke afstand te overbruggen. Teleurgesteld en gefrustreerd hebben wij daarom de onvermijdelijke beslissing moeten nemen om huiswaarts te keren. Deze schandalige behandeling heeft niet alleen onze avond verpest, maar heeft er ook voor gezorgd dat wij geen gebruik konden maken van de inbegrepen drankjetons, en wij niet konden netwerken, wat een belangrijk doel was van deze aankoop. Als ik heden dezelfde tickets opnieuw download, zie ik dat de vermelding van de Luxe/VIP parking gewoon verwijderd is ten opzichte van de tickets die ik in februari kocht en afdrukte !!! Gewoon bedrieglijke praktijken !!! Ik verwacht dan ook van Historalia in de eerste plaats excuses voor het onaanvaardbare gedrag van de persoon met de security badge, een volledige terugbetaling van de kosten van mijn tickets, en een passende schadevergoeding voor de geleden frustratie en de nutteloze reis die wij hebben moeten maken.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten