Terug

Bedrieglijke praktijken bij ticket reservatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Reservering

Klacht

L. F.

Naar: Historalia Productions

16/08/2024

Beste, Op 25 februari 2024 heb ik twee "Luxe kaarten" gekocht en onmiddellijk afgeprint voor het musicalspektakel "Jeanne d'Arc" in Kasteel de Merode te Westerlo, georganiseerd door Historalia. Bij deze kaarten was inbegrepen: gratis parking Luxe/VIP nabij het domein, 6 drankjetons en een programmaboek. Ik heb deze kaarten specifiek gekozen vanwege de vermelde voordelen, met name omdat mijn vrouw een rugpatiënt is met ernstige scoliose en niet ver kan lopen. Ik voeg een kopie van deze kaarten toe. Bij aankomst werden wij echter op een schandalige en respectloze wijze behandeld door een persoon die zichzelf verhief met een security badge, maar zich gedroeg als een bullebak. Ondanks dat onze tickets duidelijk aangeven dat de Luxe parking toegankelijk was voor zowel Luxe als VIP ticket-houders, werden wij hier de toegang tot ontzegd. We werden gedwongen elders een parkeerplaats te zoeken, wat na ongeveer 20 minuten rondrijden resulteerde in het feit dat er geen parkeerplaats beschikbaar was binnen een redelijke loopafstand van het evenement. Voor mijn vrouw, gezien haar rugletsel, was het onmogelijk om een dergelijke afstand te overbruggen. Teleurgesteld en gefrustreerd hebben wij daarom de onvermijdelijke beslissing moeten nemen om huiswaarts te keren. Deze schandalige behandeling heeft niet alleen onze avond verpest, maar heeft er ook voor gezorgd dat wij geen gebruik konden maken van de inbegrepen drankjetons, en wij niet konden netwerken, wat een belangrijk doel was van deze aankoop. Als ik heden dezelfde tickets opnieuw download, zie ik dat de vermelding van de Luxe/VIP parking gewoon verwijderd is ten opzichte van de tickets die ik in februari kocht en afdrukte !!! Gewoon bedrieglijke praktijken !!! Ik verwacht dan ook van Historalia in de eerste plaats excuses voor het onaanvaardbare gedrag van de persoon met de security badge, een volledige terugbetaling van de kosten van mijn tickets, en een passende schadevergoeding voor de geleden frustratie en de nutteloze reis die wij hebben moeten maken.

Berichten (2)

Historalia Productions

Naar: L. F.

19/08/2024

Beste, Wij ontvingen goed onderstaande melding. Jammer om te horen. Wij hadden dit ook in onze eigen inbox ontvangen. Echter wij namen al contact op om de tickets te wisselen en onze excusses aan te bieden. Intern was een parkeerwachter hier niet van op de hoogte en zou dit ook niet meer mogen voorvallen. We willen dus ofwel een andere data voorstellen aan de heer Faes. Maar blijkbaar is dit niet voldoende. Hoe lossen we dit best op. Kunnen wij ook openbaar reageren op dit platform, zodat anderen zien dat we hier wel een oplossing voor willen zoeken. En wij onze excusses aanbieden in naam van onze parkeerwachter. Met vriendelijke groeten, Van:klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be namens klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.beVerzonden:vrijdag 16 augustus 2024 21:30Aan:Historalia - Info info@historalia.beOnderwerp:Bedrieglijke praktijken bij ticket reservatie

L. F.

Naar: Historalia Productions

24/08/2024

Beste, Het gaat er niet om of jullie openbaar kunnen reageren voor de mooie sier, het gaat erom een oplossing te vinden. U ontving van mij op 18/08 reeds een antwoord op uw bericht. Ik herneem het graag hieronder nog even en dring graag aan op een passende oplossing ! "Quote mail dd. 18/08" Beste, U probeert er zich hier wel heel goedkoop van af te maken, wat ik geenszins kan en zal aanvaarden ! Gratis parkeerplaatsen rondom de omgeving van het kasteel bestempelen als "gratis Luxe/VIP-parking" is gewoon té gek voor woorden ! Ik verwijs graag naar eerdere producties (bv. Marie-Antoinette in kasteeldomein Wijnendale) waar wij gelijkaardige tickets hadden en er wél een afzonderlijke parking voorzien was voor Luxe/VIP tickethouders op slechts ca. 5 minuten wandelen van de ingang !! Geen gereserveerde plaatsen, wél plaats genoeg apart voorzien. Waarom kon het organisatorisch daar wel en dit keer niet ?? Bovendien was er ook deze keer wel degelijk een VIP-parking voorzien, alwaar de security beambte ons niet toe wilde laten. U schrijft zelf dat u tussen de datum van aankoop van mijn tickets en de datum van uitvoering de "verwarrende omschrijving" hebt gewijzigd. Dit noemt men het éénzijdig wijzigen van de contractvoorwaarden en dat kunt u niet maken zonder verwittiging van de betrokken partij, wij als klant dus ! Door de hoogst onaangename ervaring en de manier waarop u reageert en probeert een flagrante fout onder de mat te schuiven, hoeft het voor ons niet meer. Ik blijf bij mijn eerder geformuleerde eisen en verwacht een passende oplossing. "Unquote mail dd. 18/08"


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform