Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 63
- Aantal klachten *
- 63
- Afgesloten klachten*
- 88%
- Antwoordratio*
- Zonder antwoord
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
Klacht tegen Hey
Geachte heer/mevrouw, Op 28 augustus kocht ik een nieuwe telefoon aan. Bij de overdracht van mijn eSIM (na mijn overstap van Orange naar Hey) stelde ik vast dat dit niet mogelijk was. Volgens de klantendienst moest ik hiervoor een fysieke simkaart aanvragen. Chronologisch overzicht van de feiten: 28/8: aankoop van mijn nieuwe telefoon, probleem bij overdracht eSIM. 29/8: telefonisch contact met de klantendienst; een fysieke simkaart werd beloofd (levering binnen 3–5 werkdagen). 3/9: simkaart werd pas verzonden, maar nooit ontvangen. 12/9: ik werd telefonisch gecontacteerd; wegens niet-levering werd een nieuwe simkaart verzonden. 15/9: tweede simkaart ontvangen, maar activering via de app lukte niet (foutmelding: simkaartnummer ongeldig). 16/9 en 17/9: herhaald contact met de klantendienst om het correcte simkaartnummer te verkrijgen, maar zonder resultaat. Gevolgen Intussen ben ik al sinds 28 augustus onbereikbaar, wat voor mij als zelfstandige bijzonder storend en schadelijk is. Ik heb mijn beroepstelefoon dringend nodig en de gebrekkige dienstverlening van Hey brengt mijn professionele activiteiten ernstig in het gedrang. Verzoek Ik verzoek Test-Aankoop om in dit dossier tussen te komen en Hey ertoe aan te zetten: mij onmiddellijk een werkende simkaart en nummer te bezorgen, een passende compensatie te voorzien voor de lange periode waarin ik onbereikbaar ben geweest. In bijlage voeg ik aankoopbewijs en mijn communicatie met Hey toe. Ik dank u bij voorbaat voor uw bemiddeling. Met vriendelijke groet, Dymphie De Keyzer
Misleidend advertentie op de website
Geachte heer/mevrouw, Op 8 september 2025 heb ik via de website van Hey! Telecom een gsm-abonnement en internet voor thuis besteld. Op de website stond duidelijk vermeld dat er een korting “for life” van toepassing was: Voor het gsm-abonnement: €2 korting for life, waardoor de prijs €7 per maand zou zijn in plaats van €9. Voor het internetabonnement: €5 korting for life, waardoor de prijs €34 per maand zou zijn in plaats van €39. Tot mijn verbazing ontving ik via e-mail een contract waarin staat dat deze kortingen slechts voor de eerste 3 maanden geldig zijn, waarna de volledige prijs wordt aangerekend. Dit wijkt volledig af van de informatie op jullie website op het moment van bestellen. Deze werkwijze is naar mijn mening misleidend, aangezien er op de website duidelijk werd aangegeven dat de korting levenslang (for life) zou gelden. Ik verzoek u daarom om: het contract aan te passen conform de geadverteerde voorwaarden (korting for life), of, indien dit niet mogelijk is, de bestelde diensten kosteloos te annuleren. Indien ik de volledige prijs moet betalen, kan ik immers bij andere aanbieders terecht waar wél duidelijke en eerlijke voorwaarden gelden. Ik hoor graag zo spoedig mogelijk . Met vriendelijke groet, Talita Bijlagen: - Orderbevestiging - Betalingsbewijs
abonnement wijzigen
Beste Via account hey telecom kan ik abonnement niet wijzigen van gsm-nummer 0475 31 70 30 graag deze naar 25 Gb en 7€ per maand. Volgens ik opmaak op jullie site staat niet op dat bestaande klanten dat niet kunnen. Graag deze wijziging doorvoeren op deze abonnement van gsm-nummer 0475 317030 naar 25gb en 7€ per maand levenslang bedankt alvast Jean-Luc Declercq Spermaliestraat 109 8431 Middelkerke
Transparantie contract
Beste, Ik wil al 5 maanden te weten komen wat de voorwaarden zijn van mijn contract bij Hey Telecom, maar kan dit nergens terugvinden. Dit omdat ik graag zou veranderen van contract binnen Hey Telecom, maar wel eerst wil weten wat ik precies opzeg. Dit is nergens terug te vinden. Ik contacteerde hen al meermaals via de chatfunctie en telkens werd me gemeld dat ik zou opgebeld worden, maar dit bleef vervolgens uit. Hierdoor zit ik al 5 maanden op een (te) hoog tarief/contract en betaal ik te veel. Ik ga het nu alsnog opzeggen, maar dit in complete onwetendheid. En na 5 maanden te veel te betalen. Mvg, Elke
Oproepen buitenland dat op factuur staat terwijl dat niet is gebeurd.
Beste, Mijn factuur 07472470725, ik zie daar lijst van oproepen van en naar buitenland Ik ben nergens geweeest ik zie ook niet in factuur welk internationaal nummer dat ik gebeld heb. Als ik contact opneem met juillie vraag de chatbot dat ik wacht maar ik blijf dan wachten. Uren!
Hulp nodig?
Dit bedrijf reageert niet.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten