Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Verkeerde levering
Geachte, ik bestelde scheerkoppen van het merk Phillips type HQ9S duidelijk met foto van Phillips op de bestelbon. Jullie sturen mij scheerkoppen van het merk Shaver Parts van het type SH98 SH71 ook passend voor SH91 wat totaal niet overeenstemd met de bestelde scheerkoppen. Ik stuur jullie hierover enkele mails waarin ik ook duidelijk vermeld dat de originele foto die jullie gebruiken van Phillps misleidend is. Nu zou ik deze mesjes moeten terugsturen op mijn kosten? In jullie mail vermelden jullie dat het artikel past. Het geleverde type komt totaal niet overeen met het originele van Phillips. In mijn laatste mail vermeld ik duidelijk welk type het moet zijn indien het van het merk Shaver-Parts is. Ik had een oplossing gevraagd maar tot op heden is er niets uit de bus gekomen. Ik heb nu lang genoeg gewacht.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten