Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Eis terugbetaling voor te lange verzending en niet kwalitatieve planten
Na meerdere mails en het niet serieus nemen van mijn klacht, waarschuw ik hiermee graag andere (potentiële) klanten. Alles wat fout kon lopen bij deze bestelling ging fout. Initieel zou het pakket geleverd worden op 16/09/2025. Door een sorteringsfout bij PostNL werd dit verlaat naar 19/09/2025. Ook dan werd er geen pakket geleverd. Volgende bezorgmoment was dan 22/09/2025, waarna tracking bleef staan op bezorger is onderweg van 10:00. Ook op 22/09/2025 werd er geen pakket geleverd. Ineens op 23/09/2025 krijg ik telefoon van PostNL dat het pakket geleverd is. Ik ben het pakket toen meteen gaan ophalen. Verzenddoos is echter volledig ingedeukt en gescheurd. Bij openen van het pakket wordt er een ravage aangetroffen. Gekneusde bladerden, afgebroken bladeren en takken. Planten zijn volledig platgedrukt geraakt tijdens transport. Vele planten zijn zelfs uit hun pot gerukt waardoor wortels zijn afgescheurd. Ik bezorgde alle foto's aan het groene paradijs en vraag om een terugbetaling voor de niet kwalitatieve planten. Doodleuk krijg je antwoord dat er nog groen aanwezig is in de planten en dat ik ze moet aanplanten. Ah ja want 1 groen blad maken dat een plant niet stuk is??! Ik kan niet begrijpen dat er zo laks wordt omgesprongen met eerlijke klanten die een probleem melden. Ik snap volledig dat ze niet kunnen doen aan de onkunde van de vervoerders van Post NL maar dat moeten ze uitklaren met hen en daar moet een klant absoluut GEEN slachtoffer van zijn. Daarenboven blijkt dan nog eens dat er 6 planten gewoon niet aanwezig zijn in het pakket. Ook dit heb ik gemeld maar hier komt zelfs geen antwoord op.
Terugbetaling van bestelling wegens niet leveren
beste,Op 17 maart bestelde ik een hele reeks planten en graszaad ter waarde van € 169,83, met bestelnummer #4000014006. OP 27 maart informeerde ik jullie dat de levering al verschillende keren was uitgesteld en vroeg ik jullie contact op te nemen met PostNL om te achterhalen wat er fout was. Jullie reageerden aanvankelijk eenvoudigweg met de plantjes zijn onderweg (29 maart) en later bevestigden jullie dat er een probleem was. Er werd een nieuw pakket opgestuurd op 9 april ( Uw pakket is door ons verstuurd en naar u onderweg. De track en trace is ook geactiveerd. Uw pakket wordt naar alle waarschijnlijkheid vandaag bij u bezorgd.). Echter, vandaag 15 april wacht ik nog steeds op die levering die ook telkens uitgesteld wordt. Op 5 april liet ik u weten dat wij geen late levering meer kunnen ontvangen. Op 11 april vroeg ik een refund aan en liet ik u weten erg ontevreden te zijn met uw gebrekkige dienstverlening. Op geen van beide emails is nog gereageerd. Uw telefoonnummer werkt niet/onbereikbaar. Ik heb u vandaag opnieuw gecontacteerd, met een screenshot van de vertragingsmelding van de levering. Ik verwacht een antwoord en een refund van u voor een dure bestelling die op niets is uitgedraaid omwille van uw foutieve, misleidende communicatie en gebrek aan post-purchase dienstverlening.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten