Meest recente klachten

E. S.
15/04/2024

Terugbetaling van bestelling wegens niet leveren

beste,Op 17 maart bestelde ik een hele reeks planten en graszaad ter waarde van € 169,83, met bestelnummer #4000014006. OP 27 maart informeerde ik jullie dat de levering al verschillende keren was uitgesteld en vroeg ik jullie contact op te nemen met PostNL om te achterhalen wat er fout was. Jullie reageerden aanvankelijk eenvoudigweg met de plantjes zijn onderweg (29 maart) en later bevestigden jullie dat er een probleem was. Er werd een nieuw pakket opgestuurd op 9 april ( Uw pakket is door ons verstuurd en naar u onderweg. De track en trace is ook geactiveerd. Uw pakket wordt naar alle waarschijnlijkheid vandaag bij u bezorgd.). Echter, vandaag 15 april wacht ik nog steeds op die levering die ook telkens uitgesteld wordt. Op 5 april liet ik u weten dat wij geen late levering meer kunnen ontvangen. Op 11 april vroeg ik een refund aan en liet ik u weten erg ontevreden te zijn met uw gebrekkige dienstverlening. Op geen van beide emails is nog gereageerd. Uw telefoonnummer werkt niet/onbereikbaar. Ik heb u vandaag opnieuw gecontacteerd, met een screenshot van de vertragingsmelding van de levering. Ik verwacht een antwoord en een refund van u voor een dure bestelling die op niets is uitgedraaid omwille van uw foutieve, misleidende communicatie en gebrek aan post-purchase dienstverlening.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform