Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Oplichterij
Beste, Ik liet op 18/01/2024 mijn diepvries door jullie repareren en betaalde hier 302 euro voor. De nacht van 14 op 15 februari (een maand later) is deze terug kapot gegaan. Na telefonisch contact op 15/02 werd mij aangeraden een mail te sturen, wat ik die ochtend ook direct deed. Hier kreeg ik geen reactie op. Op 16/02 belde ik maar werd naar voicemail doorgestuurd. Na een bericht achter te laten ben ik verder gaan zoeken op internet en zag ik talloze klachten over dit bedrijf. Ondertussen heb ik weer de volledige inhoud van de volle diepvries moeten weggooien. Dit is weer een extra kost. Graag heb ik de 302 euro terug aangezien ik alle vertrouwen in een goede opvolging verloren ben.
Afspraak niet naleven bij vooropgestelde offerte
Beste Ik ben ontevreden over de diensten die jullie bij mij hebben geleverd en waarvoor ik in totaal 193,70 euro heb moeten betalen.Ik mailde met jullie om een vast bedrag af te spreken(zie bijlage)Toen de technieker kwam zei hij dat dit exclusief btw was en ik hem 130 euro moest betalen.Hij zei ook dat het probleem lag bij de shockdempers waardoor hij het volledig herstel verekende tot 350 euro met het materiaal bij.Hij ging dit dan zo snel mogelijk komen maken als ik het voorschot van 211,75 euro betaalde. Dat deed ik dan ook.Gisteren kwam hij dan met de stukken om de wasmachine te herstellen. Na een uur aan de wasmachine bezig te zijn, zei hij dat het een ander probleem was. Het lag toch aan de motor en hij zou dit alles maken voor 400 euro. Opnieuw een verhoging dus.Echter weet ik dat op de motor van AEG 10 jaar garantie staat en zij dit dus gratis komen maken. Dus ik heb geweigerd.Ik moest mee naar de auto en hij gaf mij 20 euro terug.(zie bijlage)Echter heb ik moeten betalen voor een foutieve diagnose en is mijn wasmachine nog steeds niet hersteld en moet ik AEG nog laten komen. Ik vind dit alles behalve correct. Er is geen oplossing, de afgesproken prijs is meer dan verdubbeld en ik heb betaald voor een foutieve diagnose.Ik zou jullie dus willen verzoeken om dit bedrag te herbekijken want dit kan absoluut niet. Vriendelijke groetenBieke Leysen
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten