Terug

Oplichterij

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. A.

Naar: Hersteldienst België

16/02/2024

Beste, Ik liet op 18/01/2024 mijn diepvries door jullie repareren en betaalde hier 302 euro voor. De nacht van 14 op 15 februari (een maand later) is deze terug kapot gegaan. Na telefonisch contact op 15/02 werd mij aangeraden een mail te sturen, wat ik die ochtend ook direct deed. Hier kreeg ik geen reactie op. Op 16/02 belde ik maar werd naar voicemail doorgestuurd. Na een bericht achter te laten ben ik verder gaan zoeken op internet en zag ik talloze klachten over dit bedrijf. Ondertussen heb ik weer de volledige inhoud van de volle diepvries moeten weggooien. Dit is weer een extra kost. Graag heb ik de 302 euro terug aangezien ik alle vertrouwen in een goede opvolging verloren ben.

Berichten (2)

Hersteldienst België

Naar: C. A.

16/02/2024

Beste  We hebben geen e-mail ontvangen, we moeten een e-mail sturen en wachten op een reactie. Deze terugbetaling is geweigerd. Er kunnen andere redenen zijn waardoor het apparaat niet meer werkt. We moeten eerst zien dat de garantie alleen voor ons werk geldt en niet voor het hele apparaatMvg  Verstuurd vanaf: Mail.ru-app voor iOSvrijdag 16 februari 2024 om 13:51 +01:00 van klachtenbox

C. A.

Naar: Hersteldienst België

16/02/2024

HalloIk heb gisteren een mail gestuurd naar het e-mailadres op de factuur: info@hersteldienst-belgie.beik zal dit nu nogmaals doen. Maar aangezien ik dat al deed, via hier contact opnam én al telefonisch contact opnam lijkt het mij voldoende info om mij al te contacteren? Een nieuwe mail zal niet veel extra info geven.Met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform