Meest recente klachten

J. B.
6/01/2021

Geen reparatie tijdens garantieperiode

Beste. Ik kocht op 19/7/2019 2 elektrische lattenbodems. Op 28/4/2020 heb ik een probleem gemeld aan een van de lattenbodems. Op 15/5/2020 is door een medewerker schade vastgesteld aan die lattenbodem.Ondanks herhaalde correspondentie en toezeggingen is het probleem, na 8 maanden, nog steeds niet hersteld en wordt verder niets vernomen omtrent een reparatie en of schadevergoeding. Ik stel u derhalve in gebreke voor de schade.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform