Beste,Eerst en vooral onze oprechte excuses voor het ongemak en het langdurige wachten op de herstelling.Jammer genoeg is dit, tegen onze wil in, blijven aanslepen.Intussen heb ik dit opnieuw met onze leverancier besproken en hebben wij in samenspraak beslist om de volledig lattenbodem te vervangen.Deze lattenbodem zal geproduceerd worden bij onze leverancier en zal hier binnen ten vroegste binnen 6 weken toekomen. Wij zullen daarna contact opnemen met mijnheer buurman om deze ter plaatse te komen vervangen.Hopend u en mijnheer Buurman hiermee van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groetenBest regardsVeerleDelivery aftersales09/242.91.69Industrieterrein ZaubeekKarreweg K17B9870 ZULTEBTW BE 0860.369.808 - RPR GENTAfwezig op maandag.Door de huidige Corona-maatregelen werken wij op onregelmatige tijdstippen, waardoor het kan zijn dat de verwerking van uw mail vertraging oploopt. Onze excuses voor het ongemak!