Terug

Geen reparatie tijdens garantieperiode

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Herfra NV

06/01/2021

Beste. Ik kocht op 19/7/2019 2 elektrische lattenbodems. Op 28/4/2020 heb ik een probleem gemeld aan een van de lattenbodems. Op 15/5/2020 is door een medewerker schade vastgesteld aan die lattenbodem.Ondanks herhaalde correspondentie en toezeggingen is het probleem, na 8 maanden, nog steeds niet hersteld en wordt verder niets vernomen omtrent een reparatie en of schadevergoeding. Ik stel u derhalve in gebreke voor de schade.

Berichten (3)

Herfra NV

Naar: J. B.

12/01/2021

Beste,Eerst en vooral onze oprechte excuses voor het ongemak en het langdurige wachten op de herstelling.Jammer genoeg is dit, tegen onze wil in, blijven aanslepen.Intussen heb ik dit opnieuw met onze leverancier besproken en hebben wij in samenspraak beslist om de volledig lattenbodem te vervangen.Deze lattenbodem zal geproduceerd worden bij onze leverancier en zal hier binnen ten vroegste binnen 6 weken toekomen. Wij zullen daarna contact opnemen met mijnheer buurman om deze ter plaatse te komen vervangen.Hopend u en mijnheer Buurman hiermee van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groetenBest regardsVeerleDelivery aftersales09/242.91.69Industrieterrein ZaubeekKarreweg K17B9870 ZULTEBTW BE 0860.369.808 - RPR GENTAfwezig op maandag.Door de huidige Corona-maatregelen werken wij op onregelmatige tijdstippen, waardoor het kan zijn dat de verwerking van uw mail vertraging oploopt. Onze excuses voor het ongemak!

J. B.

Naar: Herfra NV

12/01/2021

Dank voor uw reactie. Ik wil u nog wel attent maken op het feit dat dit geen standaard formaat is.Mvg.Jan Buurman.

Herfra NV

Naar: J. B.

14/01/2021

Beste mijnheer Buurman,Dat klopt inderdaad, onze leverancier is hiervan op de hoogte.Alvast bedankt voor uw reactie.Met vriendelijke groetenBest regardsVeerleDelivery aftersales09/242.91.69Industrieterrein ZaubeekKarreweg K17B9870 ZULTEBTW BE 0860.369.808 - RPR GENTAfwezig op maandag.Door de huidige Corona-maatregelen werken wij op onregelmatige tijdstippen, waardoor het kan zijn dat de verwerking van uw mail vertraging oploopt. Onze excuses voor het ongemak!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform