Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met opzeggen contract
Beste,Op 19/8 schreef ik me in via herbalife. 2 weken daarna wilde ik me uitschrijven. Dat moet via het online platform. Ondertussen al 6 maal een klacht geformuleerd dat ik het contract wil ontbinden en dat ze mij 39,95 euro mogen terugbetalen. Gezien hun 90 dagen niet tevreden, geld terug garantie. Zelfs al meerdere malen ook telefonisch contact opgenomen, geen gehoor.
Neveneffecten
Graag meer uitleg ivm de neveneffecten van de producten van Herbalife, vb nieraandoeningen.Ik had hier al 3x een mail voor gedaan naar hun zelf, na de 3de keer heeft er mij iemand terug gebeld, maar het enige dat ik te horen kreeg was, dat er veel testen op gedaan zijn, dat dit product in veel landen wordt verkocht en dat hij dit zelf ook neemt. Daar moet ik het dus mee doen! Ik zou denken dat ze me toch een document kunnen voorleggen waar op staat dat dit product geen bijwerkingen heeft.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten