Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

Problemen met opzeggen contract

Beste,Op 19/8 schreef ik me in via herbalife. 2 weken daarna wilde ik me uitschrijven. Dat moet via het online platform. Ondertussen al 6 maal een klacht geformuleerd dat ik het contract wil ontbinden en dat ze mij 39,95 euro mogen terugbetalen. Gezien hun 90 dagen niet tevreden, geld terug garantie. Zelfs al meerdere malen ook telefonisch contact opgenomen, geen gehoor.

Opgelost

Neveneffecten

Graag meer uitleg ivm de neveneffecten van de producten van Herbalife, vb nieraandoeningen.Ik had hier al 3x een mail voor gedaan naar hun zelf, na de 3de keer heeft er mij iemand terug gebeld, maar het enige dat ik te horen kreeg was, dat er veel testen op gedaan zijn, dat dit product in veel landen wordt verkocht en dat hij dit zelf ook neemt. Daar moet ik het dus mee doen! Ik zou denken dat ze me toch een document kunnen voorleggen waar op staat dat dit product geen bijwerkingen heeft.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform