Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
3x niet conforme levering, te lange levertijd
Beste,Hierbij een overzicht van de feiten met betrekking tot de Mercedes EQS SUV1. 23/08/2022 Bestelling van de wagen op 2. 03/09/2022 Navraag levertermijn, nadruk dat deze belangrijk is3. 05/09/2023 Bevestiging dat de wagen op tijd zal zijn (mail Jeff Didrich)4. 14/09/2023 Bevestiging dat de wagen in Februari 23 wordt geproduceerd, levering voor einde maart (mail Jeff Didrich)5. 10/01/2023 Bevestiging dat wagen klaar staat in VS, met nog 1 onderdeel dat moet afgeleverd worden6. 10/01/2023 Levering zou 6 tot 12 weken duren, wagen zou einde Februari kunnen geleverd worden7. 22/01/2023 Wagen is af productie, maar heeft VS nog niet verlaten – nog 6 weken transport8. 07/02/2023 Wagen heeft op 4/2 VS verlaten, komt einde van Februari aan9. 07/03/2023 Wagen is toegekomen in Bremerhaven – ‘wordt volledige gecontroleerd en van papieren voorzien’ Transport duurt dan nog 2-3 weken10. 17/03/2023 Wagen is nog steeds in Bremerhaven, wacht op transport11. 20/03/2023 Wagen staat in Born, klaar voor transport naar Hedin12. 04/04/2023 Papieren zijn aangekomen – levering kan ingepland worden13. 08/04/2023 Levering van wagen14. 08/04/2023 Bij het vertrekken met de wagen, is er een krakend geluid, bij melding aan Mercedes mederwerkers bevestigen ze dat de vooras niet correct is bevestigd. Wagen is niet meegenomen.15. 24/04/2023 Opvolging van status wagen, gezien er niet meer werd gecommuniceerd door mercedes16. 24/04/2023 Aandrijfas is binnengekomen, dichting ontbreekt maar die komt komende week toe. Dan kan wagen geleverd worden.17. 17/05/2023 Opvolging van status wagen, gezien er niet meer werd gecommuniceerd door Mercedes. Vraag of wagen nog geleverd wordt18. 17/05/2023 Mercedes wacht nog steeds op een keerring19. 17/05/2023 Aanklagen van steeds uitgestelde levertermijn, aangegeven wagen niet meer te willen20. 08/09/2023 Compensatie voorstel voor 3 jaar onderhoud en aankoop cheques bij Mercedes21. 21/08/2023 Bevestiging dat de wagen op 15/09/2023 kan worden afgehaald22. 24/08/2023 Mail dat wagens die nu geleverd worden (zoals of internet geafficheerd) nu 6000-10000€ goedkoper verkocht worden – vraag om auto te annuleren23. 15/09/2023 2de poging levering wagen – bevestiging dat de wagen 3x maal is nagekeken24. 15/09/2023 Baguette aan deur is niet goed bevestigd, vraag of ik zelf langs een garage wil rijden om dit op te lossen – weigering, enkel conforme auto meenemen25. 15/09/2023 Mercedes Hedin bevestigt dat er een nieuwe baguette bevestigd is (communicatie via whatsapp)26. 15/09/2023 Mercedes Hedin bevestigt dat de wagen in de namiddag wordt geleverd voor 13u27. 15/09/2023 Via app merk ik op dat wagen terugdraait, communicatie dat airco defect is28. 15/09/2023 Mail naar Mercedes Hedin om auto kosteloos te annuleren, met geschiedenis van de wagen (nog steeds geen reactie van Hedin op 24/10/23)29. 02/10/2023 Bevestiging dat wagen is hersteld en nieuw compensatie voorstel – reactie dat ik wagen wens te annuleren30. 04/10/2023 Opvolging (geen reactie)31. 05/10/2023 Dubbelzinnige mail ivm waarde auto van Hedin32. 11/10/2023 Bijeenkomst bij Mercedes Hedin om de situatie te bespreken, nogmaals compensatie voorstel op tafel. Aangegeven dat ik wagen wens te annuleren. Belofte om me dezelfde dag opnieuw op de hoogte te brengen na overleg met mercedes Belgie (dd 24/10/2023 nog steeds geen reactie)Laat u me aub weten indien u verdere informatie nodig heeft.
Garantie geweigerd fout factuur
Hedin Automotive Geel plaatste een foutief chassisnr op het onderhoudsfactuur 1272305050022 waardoor de toyotagarantie geblokkeerd is. Kocht wagen bij Janssens Toyota dat werd overgenomen door Hedin Automotive Geel. Ze vragen alle documenten terug op omdat Jedin Automotive geen gegevens meer zou hebben. Ondertussen 2 wiellagers vervangen onder garantie en na 5 maand facturen. Blijkbaar omdat op het onderhoudsfactuur een verkeerd chassisnummer staat. Ik stuur alles op en men blijft ontkennen en vraagt een bewijs van eigendom en dat auto met verkeerd chassisnummer niet van mij is. Politie informeert mij dat dit ook een inbreuk op de privacy is. Hedin Automotive Geel blijft weigeren
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten